پاسخ منفی برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: امیدوارم درکم کنید، نمی‌توانم به ایران بیایم

23:24 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۸۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پاسخ منفی برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: امیدوارم درکم کنید، نمی‌توانم به ایران بیایم
برانکو ایوانکوویچ به درخواست و پیشنهاد همکاری باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داد.

خبرگزاری میزان - بعد از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی مدیران این باشگاه باب مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرافتخار پیشین سرخپوشان را باز کردند و شواهد و قرائن از نهایی شدن این مذاکرات و نزدیک شدن طرفین به عقد قرارداد حکایت داشت، اما دقایقی پیش سرمربی کروات با انتشار متنی به این درخواست پاسخ منفی داد تا شوک بزرگی به طرفداران این تیم وارد شود.

برانکو ایوانکوویچ در پیام خود نوشت: «ارتش سرخ عزیز سلام، طرفداران عزیز پرسپولیس سلام، همانطور که می‌دانید، وقتی در پرسپولیس بودم، دوران بی‌نظیری را با هم سپری کردیم. بهترین دوران من به عنوان مربی بود. از با شما بودن و حمایت‌تتان لذت بردم. خیلی ممنون بابت درخواست‌های زیادتان برای برگشت من به پرسپولیس. می‌دانید که جای پرسپولیس تا ابد در قلب من است. هیچ‌کدام از جزئیات را فراموش نمی‌کنم. حمایت‌های شما، لحظات خوبی که در تهران داشتیم و نتایج درخشان‌مان را فراموش نمی‌کنم».

ایوانکوویچ با اشاره به مشکلات موجود برای عدم پذیرش پیشنهاد پرسپولیس در پیام خود توضیح داد: «متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جا‌های دیگر نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود، چون این چیزی است که نمی‌توانم فراموشش کنم. جایتان همیشه در ذهن و قلب من است. ممنون بابت حمایت‌هایتان. ممنون که دوست داشتید من را برگردانید. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتان دارم».

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *