رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شیخ نعیم قاسم: شهید سلیمانی به صورت جهادی محور مقاومت را ایجاد کرد

12:59 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۷۷۷
شیخ نعیم قاسم: شهید سلیمانی به صورت جهادی محور مقاومت را ایجاد کرد
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت که شهید سلیمانی در شکل‌دهی محور مقاومت نقشی کلیدی داشت.

خبرگزاری میزان - شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان روز سه‎شنبه، ۱۹ دی طی سخنانی در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مسلمان به تشریح نقش شهید سردار سلیمانی در ایجاد و شکل‌دهی محور مقاومت پرداخت.

معاون دبیرکل حزب‎الله، گفت: شهید سلیمانی این اعتقاد را داشت که باید قدرت را در بالاترین سطوح تقویت کرد و مبارزان مقاومت باید دارای همه اشکال قدرت باشند.

وی درباره ارتباط شهید سلیمانی با گروه‌های مقاومت منطقه، اظهار کرد: شهید سلیمانی با مقاومت در کشور‌های مختلف منطقه، به‌ویژه فلسطین بدون دخالت در امور آن‌ها کار کرد.

شیخ نعیم قاسم، تاکید کرد: شهید سلیمانی ایجاد محور مقاومت را به پایان رساند و با نهایت سرعت و کیفیت موجود، همه توانمندی‌ها را در اختیار آن قرار داد. 

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به ترور نایب‌رئیس حماس در بیروت، گفت: صالح العاروری از فرماندهان میدانی بود و در توسعه توانمندی‌های مقاومت، به‌ویژه در کرانه باختری نقش داشت. 

وی همچنین درباره نقش وسام طویل، از فرماندهان مقاومت لبنان که از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، بیان کرد: شهید وسام طویل در عرصه‌های مختلف تلاش و فداکاری و هر چه داشت اهدا کرد و توانست الگوی سران مقاومت باشد. 

مقام ارشد حزب‎الله، تاکید کرد: ما مقاومت را ادامه داده، آن را قوی‌تر و بیشتر مسلح خواهیم کرد و مقاومت برای همیشه آماده خواهد ماند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره لزوم آمادگی محور مقاومت، گفت: ما نمی‌توانیم فلسطین را آزاد کنیم، مگر اینکه جبهه‌ای قوی باشیم که در مقابل جهان ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *