رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: هم‌افزایی و هم‌فکری، رسیدگی به پرونده‌های مهم را قدرتمند پیش می‌برد

11:01 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۷۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: هم‌افزایی و هم‌فکری، رسیدگی به پرونده‌های مهم را قدرتمند پیش می‌برد
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت هم افزایی و همفکری در رسیدگی به پرونده‌های خاص و مهم گفت: این امر می‌تواند رسیدگی‌ها را قدرتمند و مستحکم پیش ببرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در جلسه قرارگاه پیگیری پرونده‌های خاص و مهم با ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی کرمان و محکومیت این اقدام ددمنشانه گفت: آنچه که دارای اهمیت و محوری می‌باشد رعایت مقررات قانونی و الزام بر حرکت بر مسیر و مدار قانون است.


وی افزود: هم افزایی و همفکری در رسیدگی به پرونده‌های خاص و مهم بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند رسیدگی‌ها را قدرتمند و مستحکم پیش ببرد.


رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: رسیدگی قاطع قضایی به اقدامات مجرمانه اشخاصی که مبادرت به تضییع حقوق مردم و شهروندان می کنند در دستور کار دستگاه قضایی استان است و در این مورد هیچ گونه مماشاتی پذیرفته نیست.


عتباتی ادامه داد: قرارگاه پیگیری پرونده‌های مهم بدین منظور تشکیل می شود تا وضعیت این پرونده‌ها را مرور و هماهنگی بیشتری جهت نتیجه بخش بودن و روشن شدن ابعاد این پرونده‌ها و آخرین اقدامات صورت گرفته جهت به نتیجه رسیدن آن‌ها صورت پذیرد تا نظارت‌ها و برخورد‌ها تقویت شوند.


وی افزود: جلسات هماهنگی در این کمیته مشورتی به اتخاذ تصمیم در مورد پرونده‌های خاص و مهم کمک می‌کند تا تصمیمات صحیح و متقن اتخاذ شود.


در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر اعضای حاضر درمورد پرونده مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *