پرسپولیس در انتظار استعفای کتبی گل‌محمدی/ پای پول در میان است یا پشیمانی؟

11:26 - 18 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۵۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیس در انتظار استعفای کتبی گل‌محمدی/ پای پول در میان است یا پشیمانی؟
باشگاه پرسپولیس در انتظار استعفای کتبی یحیی گل‌محمدی است تا این قطع همکاری رسمی شود.

خبرگزاری میزان - باوجود تمام اخبار ضد و نقیضی که از قطع همکاری یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس در فضای رسمی و غیررسمی رسانه‌ای منتشر می‌شود، اما این موضوع هنوز شکل رسمی به خود نگرفته است.

گفته می‌شود علی‌رغم جلسه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با نماینده گل‌محمدی، اما طرفین روی مفاد و بند‌های حقوقی و نحوه قطع همکاری به جمع‌بندی نرسیدند تا این جدایی رسمیت پیدا نکند.

بر اساس قانون باتوجه به اینکه گل‌محمدی استعفا کرده است، تنها می‌تواند مبلغ قراردادش را تا نیم فصل (تا مدتی که روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته) دریافت کند و اگر مطالباتی از قبل دارد وصول خواهد شد، اما اخبار غیررسمی از این موضوع حکایت دارد که گل‌محمدی مبلغی مازاد بر مطالباتش را درخواست کرده است که ظاهراً تا این لحظه مورد موافقت اولیه درویش و باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته است.

با این حساب تازمانی که باشگاه استعفای کتبی از گل‌محمدی دریافت نکند، عملاً نمی‌تواند به صورت یک طرفه این قطع همکاری را اعلام کند و حتماً باید توافق و رضایت طرفین باشد. شاید یکی از دلایل اصلی احتیاط مدیران پرسپولیس برای اعلام رسمی این قطع همکاری همین موضوع باشد.

در هر حال به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس همچنان در انتظار استعفای کتبی گل‌محمدی هستند تا با خیال راحت رسماً این قطع همکاری را اعلام کنند. هر چند برخی گمانه‌زنی‌ها و اخبار غیررسمی از پشیمانی سرمربی سرخ‌پوشان و عقب نشینی او از مواضعش حکایت دارد، اما در نهایت باید دید این چالش به سرانجامی ختم خواهد شد یا نه چرا که هواداران از این بلاتکلیفی خسته و سردرگم هستند و دوست دارند زودتر تکلیف تیمشان روشن شود تا با تمرکز و قدرت بیشتری برای نیم فصل دوم آماده شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *