آغاز مذاکرات پرسپولیس با نماینده برانکو در ابوظبی

16:29 - 17 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۴۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آغاز مذاکرات پرسپولیس با نماینده برانکو در ابوظبی
مذاکرات رسمی باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ عصر امروز رسماً آغاز شد.

خبرگزاری میزان - بعد از جلسه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با نماینده یحیی گل‌محمدی طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند و حتی مدیرعامل سرخ‌پوشان از آمده شدن تفاهم‌نامه‌ای و بررسی بند‌های حقوقی آن خبر داد.

درویش تاکید کرد که همزمان و به صورت موازی بررسی کارنامه ۱۰ گزینه جانشینی گل‌محمدی در دستور کار قرار گرفته و گزینه‌ای انتخاب خواهد شد که بتواند پرسپولیس را در قهرمانی حفظ کند. ان‌شاءالله تا آخر هفته این کار انجام می‌شود.

یکی از اصلی‎ترین و جدی‌ترین گزینه‌های جایگزینی گل‌محمدی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق و پیشین سرخ‌پوشان است که هم کارنامه درخشانی در این تیم دارد و هم از مقبولیت بالایی نزد هواداران برخوردار است.

گفته می‌شود پس از قطعی شدن قطع همکاری گل‌محمدی با باشگاه، مسئولان پرسپولیس مذاکرات با گزینه‌های اصلی را در دستور کار قرار داده‌اند و قرار است به همین منظور امروز نماینده پرسپولیس با نماینده برانکو در ابوظبی نخستین مذاکره رسمی را برای پذیرفتن هدایت سرخ‌پوشان داشته باشد.

با توجه به اینکه برانکو هم اکنون تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان است و با این کشور قرار است طی روز‌های پیش رو در جام ملت‌های آسیا به میدان برود، طرفین اصرار دارند که این مذاکرات به دور از هیاهو و حاشیه‌سازی پیش برود تا زودتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *