رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمیته رصد فضای مجازی با هدف پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان یزد تشکیل می‌شود

10:50 - 18 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۵۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کمیته رصد فضای مجازی با هدف پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان یزد تشکیل می‌شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از تشکیل کمیته‌های رصد فضای مجازی با هدف پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

خبرگزاری میزان_ محمدحسین رحیمی‌زاده در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان یزد گفت: وظیفه اصلی این ستاد، پیشگیری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است، لذا ضمن تبیین قانون جدید انتخابات و اصلاحیه‌های صورت گرفته، بر رصد دقیق فضای حقیقی و مجازی با هدف پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی تأکید می‌شود.

وی افزود: کمیته‌های تبادل اطلاعات و رصد موضوع در فضای مجازی با حضور متولیان امر، دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی تشکیل شده است تا از تبلیغات زود هنگام و سایر مسائلی که شائبه این موضوعات را دارد پیشگیری کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد بر استفاده از افراد ذی‌نفوذ در جهت جلب مشارکت آحاد جامعه تأکید و بیان کرد: برای جلب مشارکت و برگزاری انتخاباتی با شکوه باید از ظرفیت افراد ذی‌نفوذ و صاحب کلام استفاده کرد.

وی از برگزاری نشست مشترک با نامزد‌های انتخاباتی، اعضای ستاد‌های تبلیغاتی و سایر مسئولین مرتبط خبر داد و تصریح کرد: برای تبیین آخرین تغییرات قوانین و اصلاحیه‌ها و تصریح راهبرد‌های کلان استان در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه و سالم، یک نشست مشترک با نامزد‌های انتخاباتی، اعضای ستاد‌ها و مسئولان اجرایی در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *