گفت‌وگو|

سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی سرسلسله‌ گروه‌های تروریستی در منطقه است

7:45 - 24 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۴۴۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی سرسلسله‌ گروه‌های تروریستی در منطقه است
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی گرداننده همه گروه‌های تروریستی در منطقه است، گفت: رژیم صهیونیستی نه‌تنها از داعش بلکه از هر گروه تروریستی که علیه ملت‌های منطقه باشد، حمایت می‌کند.

سردار ایرج مسجدی، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس و سفیر پیشین ایران در عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به تحولات اخیر غزه، گفت: رژیم صهیونیستی سرسلسله‌ گروه‌های تروریستی در منطقه است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در قالب یک دولت نامشروع و جعلی تحت حمایت و پشتیبانی آمریکا و اروپا دست به ترور می‌زند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از این حمایت استفاده می‌کند تا به هر جنایت و تروری دست بزند.

سردار مسجدی، بیان کرد: این رژیم به‌صورت رسمی فهرستی از فرماندهان مقاومت را برای ترور اعلام کرد؛ این در حالی است که این افراد برای دفاع از سرزمین خود مبارزه می‌کنند.

سفیر پیشین ایران در بخشی دیگر با تاکید بر اینکه داعش یک جریان کور تروریستی است که با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی ایجاد شده و حمایت می‌شود، عنوان کرد: علت اقدام برای ایجاد و حمایت از داعش هم این است که این گروه تروریستی در مقابل ملت مسلمان و مقاومت منطقه بایستد.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در بخشی دیگر با اشاره به واقعه تروریستی اخیر در کرمان که به شهادت ده‎ها نفر از هموطنانمان منجر شد، گفت: داعش و حامیانش حتی از نام شهید سلیمانی می‌ترسند و می‌خواهند کسی مزار وی را زیارت نکند؛ این شهادت‌ها و ترور‌ها نه‌تنها خون پاک شهدا را در ذهن و روح و روان مردم کمرنگ نمی‌کند، بلکه سبب تقویت انگیزه‌ها می‌شود.

سردار مسجدی، اضافه کرد: فردای روز واقعه تروریستی کرمان، این شهر شاهد موجی از حضور مردم در مزار شهید سلیمانی بود و این نشان‌دهنده عزم جدی ملت ایران برای مبارزه با تروریسم و گرامیداشت قهرمانان مبارزه با این بحران است.

وی تاکید کرد: مردم با حضور خود به داعش و حامیانش گفتند که اگرچه شما ما را ترور می‌کنید، اما ما دست از شهدای خود و ادامه مسیر مبارزه با تروریسم برنمی‌داریم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در بخشی دیگر گفت: رژیم صهیونیستی نه‌تنها از داعش بلکه از هر گروه تروریستی که علیه ملت‌های منطقه به‌ویژه مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران باشد، حمایت می‌کند و در این تردیدی وجود ندارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *