گفت‌وگو|

دبیرکل شورای علمای عراق: اخراج نظامیان آمریکایی از عراق رخ خواهد داد

8:00 - 30 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۴۳۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
دبیرکل شورای علمای عراق: اخراج نظامیان آمریکایی از عراق رخ خواهد داد
دبیرکل شورای علمای عراق با اشازه به اینکه اخراج نظامیان آمریکایی از عراق، به‌زودی رخ خواهد داد، گفت: نجات فلسطین از دست جنایت‌های رژیم صهیونیستی نیازمند اتحاد مقاومت منطقه است.

یوسف الناصری، دبیرکل شورای علمای عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک قهرمان فراملی در موضوع مبارزه با تروریسم است، گفت: با وجود سیطره فرهنگ قومیت‌گرایی در عراق، سردار سلیمانی از مرز این قومیت‌گرایی فراتر رفت و به قهرمانی برای عراقی‌ها تبدیل شد.

الناصری با بیان اینکه سردار سلیمانی مسلمانی حقیقی بود که دفاع از مستضعفین از هر ملت، قومیت و مذهب را وظیفه خود می‌دانست و این بخش اصلی روحیه وی بود، اظهار کرد: همین امر سبب شد تا شهید سلیمانی به الگویی برای مستضعفین منطقه و جهان تبدیل شود؛ مستضعفین همگی سردار سلیمانی را به دلیل این ویژگی دوست دارند.

دبیرکل شورای علمای عراق، بیان کرد: شهید سلیمانی به یک قهرمان بین‌المللی و فراملی تبدیل شده است؛ وی نه فقط یک ایرانی بلکه یک فرد مسلمان حامی مستضعفین بود.

وی تاکید کرد: محور مقاومت عراق نیز اکنون در مسیر حاج قاسم حرکت می‌کند و قوی‌تر از گذشته شده است.

این شخصیت عراقی با اشاره به موضوع تصمیم عراق برای اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور، اضافه کرد: این اتفاق یعنی اخراج نظامیان آمریکایی از عراق، به‌زودی رخ خواهد داد، چراکه هم پارلمان و هم نخست‌وزیر عراق پس از شهادت فرماندهان مقاومت خروج نظامیان آمریکایی را اعلام کردند.

دبیرکل شورای علمای عراق در پایان با اشاره به نقش مهم و موثر مقاومت در پایان دادن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطین، گفت: ما برای تحقق هدف خروج نظامیان آمریکایی از منطقه به یک جبهه متحد نیاز داریم که فراتر از مرز‌های کشور‌های منطقه تعریف شود؛ همه باید متحد باشیم تا فلسطین آزاد شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *