گفت‌وگو|

اعدام عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی باعث حفظ امنیت ملی می‌شود

14:56 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۱۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اعدام عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی باعث حفظ امنیت ملی می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام قوه قضاییه در اعدام ۴ نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در سطح کلان باعث حفظ امنیت ملی می‌شود.

خبرگزاری میزان - هشتم دی ماه سال جاری ۴ نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی در استان آذربایجان غربی به دار مجازات آویخته شدند.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با میزان در این باره گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به شدت به دنبال این است که در پیرامون جمهوری اسلامی ایران، کشورهای اسلامی و منطقه شیطنت کند و به نخبگان و منافع ملی کشور ضربه بزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: مقابله جدی با تهدیدات رژیم صهیونیستی بارها با حضور مقامات ارشد امنیتی در این کمیسیون مورد توجه قرار گرفته است و طبیعی است جمهوری اسلامی ایران بر اساس حفظ منافع قطعا به کسانی که در درون و خارج کشور به دنبال ضربه زدن به نظام و حاکمیت و مردم کشورمان دارند پاسخ قاطع می‌دهد.

وی گفت: اقدام قوه قضاییه در اعدام ۴ نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی قابل تقدیر و مورد توجه مردم است چراکه در سطح کلان باعث حفظ امنیت ملی می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *