گفت‌وگو|

اعدام عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی اقدامی برای برقراری امنیت مردم و نظام بود

15:51 - 11 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۳۰۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اعدام عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی اقدامی برای برقراری امنیت مردم و نظام بود
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه افرادی که از طریق نفوذ به بدنه جامعه باعث خرابکاری و تهدید امنیت مردم می‌شوند باید مجازات شوند، اعدام ۴ نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی را اقدامی برای برقراری امنیت مردم و نظام دانست و از قوه قضاییه قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - هشتم دی ماه سال جاری ۴ نفر از از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی در استان آذربایجان غربی به دار مجازات آویخته شدند. 

حجت الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با میزان، در این باره اظهار کرد: قانون تدابیر سختی برای مقابله با کسانی که بر علیه امنیت ملی اقدام و سعی و زمینه نفوذ و جاسوسی برای امریکا و رژیم صهیونیستی را فراهم کنند در نظر گرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دستگاه‌های مختلف مسئول و دادگستری استان آذربایجان غربی قددرانی می‌کنم که امنیت مردم و نظام که کامل کننده همدیگرند را همیشه اولویت اول خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه افرادی که از طریق نفوذ به بدنه جامعه باعث خرابکاری و تهدید امنیت مردم می‌شوند باید مجازات شوند گفت: قانون برای این افراد راه‌های مقابله را در نظر گرفته و این قانون جمهوری اسلامی است و ما فراتر از قانون عمل نمی‌کنیم، اگر این افراد در کشورهای دیگر نیز این‌گونه جنایاتی مرتکب شوند حتما با شدت بیشتری با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *