رئیس کل دادگستری خوزستان از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر بازدید کرد

16:41 - 11 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۴۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر بازدید کرد
رئیس کل دادگستری خوزستان به همراهی دادستان مرکز استان و معاون قضایی از پارکینگ وسایل نقلیه توقیف و ضبط‌ شده در پرونده‌های مواد مخدر در اهواز بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- علی دهقانی گفت: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیف و یا ضبط‌ شده در پرونده‌های مواد مخدر با همراهی دادستان مرکز استان خوزستان، معاون قضایی دادگستری کل، رئیس دادگاه انقلاب و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر از پارکینگ این وسایل نقلیه در اهواز بازدید به عمل آمده و راهکار‌های لازم برای مزایده و تعیین تکلیف سریع این اموال ارائه شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۲ خودرو اعم از سبک و سنگین در این پارکینگ موجود است، افزود: ۳۱ دستگاه از این خودرو‌ها تعیین تکلیف شده که بزودی وارد فاز مزایده می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان از استرداد ۱۵ دستگاه از این خودرو‌ها به مالکین خبر داد و گفت: ۲۱۱ دستگاه نیز جهت تعیین تکلیف از طرف دادستان مرکز استان در حال پیگیری است.

دهقانی در پایان گفت: جهت تعیین تکلیف سریع پرونده‌ها، حفاظت و صیانت از اموال توقیفی، پارگینک جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تجهیزات مورد نیاز در روز‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: خوزستان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *