رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف انبار‌های سوخت قاچاق در بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از دو روستای بندرعباس

10:36 - 05 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۲۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کشف انبار‌های سوخت قاچاق در بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از دو روستای بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان بازدید از روستا‌های خونسرخ و گچین بندرعباس از کشف بارانداز و انبار‌های هزاران لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

خبرگزاری میزان - در جریان بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از مراحل اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در نوار ساحلی استان، دو بارانداز و انبار نگهداری سوخت قاچاق در روستا‌های خونسرخ و گچین کشف شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر توزیع سوخت و به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، مأموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس، دو بارانداز و انبار نگهداری محموله‌های بزرگ سوخت قاچاق را در روستا‌های ساحلی خونسرخ و گچین از توابع بندرعباس شناسایی کردند.

کشف انبار‌های سوخت قاچاق در بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از دو روستای بندرعباس

قهرمانی در ادامه افزود: با حضور مسئولان قضایی استان، مأموران طی عملیات ویژه‌ای در بازرسی از حاشیه ساحل ضمن کشف و ضبط هزاران لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز‌ها را جمع آوری و معدوم کردند.

وی تصریح کرد: بنابر گزارش ضابطین، عوامل نگهداری این محموله‌های سوخت قاچاق، شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، گفت: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *