رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

ابراهیمی: جایزه همه قهرمانان باید یکسان باشد/ گل‌محمدی مقصر نتایج پرسپولیس نیست

1:35 - 30 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ابراهیمی: جایزه همه قهرمانان باید یکسان باشد/ گل‌محمدی مقصر نتایج پرسپولیس نیست
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بدون زحمت به فوتبالیست‌ها حواله خودرو بدهند، صدای من هم درمی‌آید.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار داشت: در عدم موفقیت هفته‌های اخیر تیم فوتبال پرسپولیس، اصلاً یحیی گل‌محمدی مقصر نیست و علت اصلی این ناکامی فقط نداشتن بازیکن است. اگر بزرگترین مربی دنیا را هم برای پرسپولیس بگذارند، اما بازیکن نداشته باشد، نمی‌تواند برنامه‌ها و تفکراتش را در زمین پیاده کند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم می‌برد همه سینه سپر می‌کنند و می‌گویند ما عامل اصلی پیروزی بودیم، اما زمانی که تیم شکست می‌خورد، همه سرمربی را به عنوان مقصر باخت معرفی می‌کنند. در صورتی که برای کسب پیروزی، مدیریت باشگاه باید تمامی خواسته‌های سرمربی را برآورده کند تا سرمربی بتواند با مهره و ابزاری که در اختیارش است، نتایج خوبی بگیرد.

*با این روند دیگر فوتبال زیبا و شناوری را نخواهیم دید

ابراهیمی در مورد عملکرد ضعیف دو تیم استقلال و پرسپولیس در دیدار دربی گفت: چون فوتبال ایران در چند سال اخیر ضعیف شده، دیدار‌های مهمی مثل دربی هم شکل زیبایی ندارد. با این روندی که باشگاه‌ها در پیش گرفته‌اند، دیگر فوتبال زیبا و شناوری را لیگ برتر نخواهیم دید. یکی از ضعیف‌ترین و بدترین بازی‌های تاریخ دربی را شاهد بودیم. هر دو تیم بدون برنامه، بدون کیفیت و عدم وجود صحنه‌های دیدنی، فقط درگیری را به نمایش گذاشتند. با اینکه داور خوب سوت زد، اما در بازبینی خطا‌ها با سیستم VAR اصلاً عملکرد ایده‌آلی نداشت. 

کارشناس فوتبال درباره کیفیت فنی بالای تیم فوتبال سپاهان، در لیگ برتر یادآور شد: سپاهان مهره‌های ارزشمند فوتبال ایران را جمع کرده و بهتر از سایر تیم‌هاست. آنها تمام بازی‌های خودش را در خانه و خارج از خانه با نتایج مطلوب تمام می‌کند و هم اکنون این تیم تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. بنظرم شانس اصلی قهرمانی در این فصل هم به شمار می‌رود.

*اگر بدون زحمت به فوتبالیست‌ها حواله خودرو بدهند، صدای من هم درمی‌آید

ابراهیمی درباره ابطال مجوز حواله خودروی فوتبالیست‌ها توسط دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: اگر بحث جایزه دادن است، باید به همه قهرمانان ورزشی جوایز یکسان بدهند. اگر بدون زحمت به فوتبالیست‌ها حواله خودرو بدهند، صدای من هم درمی‌آید. در ورزش حرفه‌ای و به ویژه در رشته‌های دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک اگر یک ورزشکار قهرمان بازی‌های المپیک و جهان شد، باید دو برابر حواله خودروی لوکس دنیا به آن ورزشکار قهرمان جایزه بدهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *