گفت‌وگو|

روشن: دادن حواله خودرو به فوتبالیست‌ها تصمیم اشتباهی بود و اصلاح شد

0:15 - 30 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۳۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
روشن: دادن حواله خودرو به فوتبالیست‌ها تصمیم اشتباهی بود و اصلاح شد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وعده اهدای حواله خودرو به فوتبالیست‌ها از سوی مسئولان باعث بی‌انگیزگی و دلزدگی سایر ورزشکاران می‌شود و بنظرم تصمیم اشتباهی بود که اصلاح شد تا تبعیض از بین برود.

حسن روشن در گفت‌وگو با میزان، درباره صدرنشینی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بابت پیروزی پرگل استقلال برابر نساجی خوشحال شدم و ان‌شاءالله این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها برای تیم‌مان ادامه داشته باشد تا مردم و هواداران هم خوشحال باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان لیگ برتر قهرمان خواهد شد، ادامه داد: هنوز نباید درباره قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر صحبت کرد. استقلال ظاهراً وضعیت خوبی در قسمت فنی دارد، اما کادر مدیریتی هنوز با کادر فنی هماهنگ نشده است. باید کادر فنی و مدیریت باشگاه با همدیگر یکدست شوند و بعد از آن می‌شود پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

پیشکسوت فوتبال در مورد ابطال مجوز حواله خودروی فوتبالیست‌ها توسط دیوان عالی کشور گفت: کسی که حرف می‌زند ابتدا باید فکر کند، باید حرفش منبع و مخاطب داشته باشد. محمد نصیری کلی مدال المپیک، جهان و آسیایی دارد، زمان ما خیلی خوب بود، ولی هیچ چیز مادی نداشتیم، اما حیثیت و آبرو داشتیم. فوتبالیست‌ها االان دو تا ماشین روز دنیا، چند تا خانه، سه تا حواله و ... خدا بیشتر بدهد. اما باید به کسی جایزه بدهند که بیشتر زحمت می‌کشد.

روشن در پایان خاطرنشان کرد: برخی از ورزشکاران از نظر مالی شرایط‌شان خوب نیست و مناعت طبع دارند و به هیچ جا و هیچ مسئولی هم رو نمی‌زنند، چون شخصیت را به ماشین، خانه، مال و اموال نمی‌دهند. اگر ورزشکاران غیرفوتبالی اعتراض کردند، حق داشتند. کشتی‌گیران‌مان در مسابقات جهانی طلا گرفتند و هیچ جوایزی به آنها داده نشد، به همین دلیل در مسابقات بعدی نتایج قبل را تکرار نکردند چون روحیه و انگیزه نداشتند. چنین وعده‌ها و تصمیماتی از سوی مسئولان باعث بی‌انگیزگی و دلزدگی سایر ورزشکاران می‌شود و بنظرم تصمیم اشتباهی بود که اصلاح شد تا تبعیض از بین برود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *