تعامل همه سازمان‌ها برای حل مشکل نظام تولیدی و اقتصادی کشور لازم است

9:43 - 29 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۲۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعامل همه سازمان‌ها برای حل مشکل نظام تولیدی و اقتصادی کشور لازم است
معاون قضایی رئیس کل دادگستری کل استان تهران بر تعامل و همکاری همه سازمان‌ها برای حل مشکل و وضعیت نظام تولیدی و اقتصادی کشور تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا پسندیده معاون قضایی رئیس کل دادگستری کل استان تهران در امور رسیدگی به پرونده‌های مهم در نشست تعیین تکلیف و وضعیت واحد‌های تولیدی که با حضور نجفی مدیر کل معاونت راهبردی قوه قضاییه و افشین سهراب خان مدیرکل بازرسی استان تهران، بابک ترکی معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان تهران و جمعی از مدیران سازمان‌های دولتی استان برگزار شد، گفت: تولید یک مقوله بسیار پیچیده و چند وجهی است که حمایت همه سازمان‌ها و نهاد‌های متولی را لازم دارد و اگر هم زمان و توامان باشد حمایت از واحد‌های تولیدی اتفاق می‌افتد.

پسندیده گفت:شاید پیگیری‌های قضایی و حقوقی در باب تولید در سال‌های قبل شفافیت نداشت، ولی موضوعات حقوقی و پیگیری‌های قضایی و اینکه چه تاثیری می‌تواند در پیگیری پرونده‌های واحدی‌های تولیدی داشته باشد امروز بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: واحد‌های تولیدی، اقتصادی و صنعتی تقاضا‌هایی از قوه قضاییه و جامعه حقوقی کشور دارند که این نتیجه را به اثبات می‌رساند که حمایت قضایی یک مقوله بسیار موثر در نظام تولیدی تلقی می‌شود که به تبع همه سازمان‌های موثر در امر تولید با استفاده از ظرفیت خود در حمایت از تولید باید به پا خیزند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری کل استان تهران گفت: در این نشست موضوعاتی از جمله مباحث مربوط به بانک‌ها و حل شدن مشکل، مسائل اخذ سند برای واحد‌های تولیدی، مشکلات بیمه‌ای کارگران، تامین برق و آب و گاز مورد نیاز شهرک‌های صنعتی و موضوع مولدسازی و خصوصی سازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه، اعضای حاضر در نشست پیشنهادات و راهکار‌هایی در زمینه حل مشکلات شهرک‌های صنعتی و رفع موانع موجود ارائه کردند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *