مسئولان قضایی دادگستری استان هرمزگان به درخواست ۸۳ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

15:25 - 28 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۱۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری استان هرمزگان به درخواست ۸۳ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
۸۳ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در دیدار با مسئولان قضایی استان هرمزگان، مطالبات و مشکلات خود را مطرح کردند.

خبرگزاری میزان-در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، درخواست‌های ۸۳ نفر از مراجعین در مورد مسائل مختلف حقوقی و قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که تعدادی از معاونان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، پس از بررسی مطالبات مطرح شده از سوی مراجعین، نسبت به ارجاع هر یک از درخواست‌ها به کارشناسان و مقامات ذی صلاح و صدور دستورات لازم در چارچوب موازین قانونی و رعایت استقلال قضات اقدام شد.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مردم رسیدگی نمودند.

این برنامه‌ها با هدف نظارت مستقیم و میدانی بر عملکرد مراجع قضایی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my.adliran.ir و اخذ نوبت در آن حضور پیدا کنند.

گفتنی است؛ با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ۶ تیرماه ۱۴۰۲ در دیدار با مسئولان قضایی سراسر کشور مبنی بر لزوم سعه صدر و برخورد مناسب با مردم به موازات رسیدگی به مطالبات آن‌ها و همچنین تأکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص؛ جلسات ملاقات مردمی هر هفته و به طور منظم در دادگستری کل استان هرمزگان، مجتمع‌های قضایی، دادگستری و دادسرا‌های شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود و علاوه بر کم کردن فاصله مردم با مسئولان به آن دسته از مراجعین که مسافتی طولانی با مراکز قضایی دارند، کمک می‌کند تا با حضور در این جلسات بتوانند به راحتی مشکلات و دغدغه‌های خود را با مسئولان ارشد قضایی استان هرمزگان درمیان بگذارند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *