رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

سوادکوهی: با آمادگی نسبی در قهرمانی کشور کشتی گرفتم/ در فینال به خودم باختم!

10:34 - 25 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۵۶۵
سوادکوهی: با آمادگی نسبی در قهرمانی کشور کشتی گرفتم/ در فینال به خودم باختم!
قهرمان کشتی آسیا گفت: با وجود مصدومیت و آمادگی نسبی در رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی گرفتم.

علی سوادکوهی در گفت‌وگو با میزان، پس از شکست در فینال رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار داشت: من برای نخستین بار بود که به‌صورت جدی در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم، وزن کمتری نسبت حریفان داشتم و از ناحیه کشاله ران هم مصدوم بودم، اما از آنجا که باید به نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و ورود به چرخه انتخابی تیم‌ملی احترام می‌گذاشتم، در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردم.

وی در مورد کشتی فینال مقابل هادی وفایی پور نیز گفت: من فینال رقابت‌های قهرمانی کشور را به خودم باختم، نه حریف. درجایی که فکر می‌کردم کشتی تمام شده است و برنده میدان هستم، یک‌لحظه از برنامه خارج شدم و کشتی را رها کردم که در همان لحظه نتیجه را واگذار کردم.

سوادکوهی که با شکست جردن باروز تاریخ ساز شد، تاکید کرد: مسابقات کشوری برای من شروع حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم است و مطمئن باشید در ادامه مسیر با توصیه‌های مربیان به ویژه رضا یزدانی تمام تلاشم را خواهم کرد تا به هدفم که همانا رسیدن به دوبنده تیم‌ملی است، برسم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

حسن یزدانی دارنده ۹ مدال رنگارنگ کشتی آزاد جهان و المپیک که هم اکنون به دلیل جراحی کتف راست دوران نقاهت خود را سپری می‌کند مدعی اصلی وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *