رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

سوادکوهی: به کمک رضا یزدانی می‌توانم همه قهرمانان را شکست دهم/ در کنار رفاقت با حسن یزدانی رقابت قشنگ‌تر خواهد بود

8:45 - 12 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۳۸۰
سوادکوهی: به کمک رضا یزدانی می‌توانم همه قهرمانان را شکست دهم/ در کنار رفاقت با حسن یزدانی رقابت قشنگ‌تر خواهد بود
عضو تیم کشتی آزاد بانک شهر گفت: در این چند سال به کمک رضا یزدانی راه پیروزی مقابل کشتی‌گیران مطرح را یاد گرفته‌ام.

خبرگزاری میزان - مرحله نهایی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) در حالی با قهرمانی تیم بانک شهر به پایان رسید که در یکی از رقابت‌های مهم و جذاب علی سوادکوهی، دارنده ۳ مدال طلا، نقره و برنز آسیا موفق شد محمد نخودی نماینده تیم هوتن و دارنده ۲ مدال نقره و یک برنز جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم را شکست دهد.

علی سوادکوهی در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم بانک شهر اظهار داشت: همه ما در تیم‌ بسیار زحمت کشیدیم و حقمان کسب مقام اولی در لیگ برتر بود. شرایط خوبی مهیا بود و کشتی‌گیران با تمام توان خود در مسابقات شرکت کردند و باور داشتند قهرمانی حق ماست.

وی افزود: ۳ سال است در تیم رضا یزدانی حضور دارم و به لطف خدا و کمک او می‌توانم تمام قهرمانان جهان و مدعیان داخلی را شکست دهم. رضا یزدانی زحمات بسیاری برای این تیم کشید، دست او را می‌بوسم، حق او و حق تیم بانک شهر بود که قهرمان شویم. جو سالن مسابقات مثل همیشه عالی بود، تماشاگران حمایت کردند، امیدوارم این حمایت‌ها در مسابقات دیگر هم تداوم داشته باشد.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا درباره شرایط آمادگی‌اش گفت: کمی آسیب‌دیدگی از ناحیه پا دارم، اما با توجه به تعهداتی که به رضا یزدانی و تیم داشتم نمی‌توانستم کشتی نگیرم، با تمام وجودم آمدم کشتی گرفتم.

سوادکوهی با بیان اینکه برای المپیک در وزن ۸۶ کیلو کشتی خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: با حسن یزدانی که رفیقم است کشتی خواهم گرفت، دوست دارم کمکش کنم؛ در کنار رفاقت، رقابت قشنگ‌تر خواهد بود. من زحمت می‌کشم، هرچه خدا بخواهد. در نهایت تصمیم با کادر فنی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *