رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از پارک علم و فناوری استان بازدید کرد

15:31 - 23 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۳۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از پارک علم و فناوری استان بازدید کرد
رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی با حضور در پارک علمی فناوری خراسان رضوی از شرکت Ahar بازدید و با جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش‌بنیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در ادامه بازدید مسئولان قضایی از مراکز تولیدی و صنعتی، در رأس هیئتی از مقامات قضایی با حضور در پارک علمی فناوری خراسان رضوی از شرکت Ahar که در زمینه سیستم‌های کنترلی نیروگاهی فعالیت دارد، بازدید و با جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش بنیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از گزارش ارائه شده توسط کارشناسان گفت: یکی از نتایج انقلاب اسلامی ایجاد روحیه خودباوری در ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز بود و خودکفایی کشور در حوزه‌های مختلف نتیجه خودباوری فرزندان فرهیخته‌ی ماست.

وی با اشاره به زمینه‌های توسعه‌ی همه جانبه‌ی کشور گفت:تنها در استان پهناور خراسان رضوی شاهد حضور تعداد زیادی از متخصصین برجسته در بخش‌های مختلف و همچنین منابع عظیم برای توسعه و آبادانی هستیم که باید از تمامی این ظرفیت‌ها بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به اخبار خوب منتشر شده در زمینه تولید محصولات صنعتی گفت: انتشار اخبار مربوط به پیشرفت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف علمی توسط جوانان ایرانی امیدآفرین هستند و منویات رهبری معظم انقلاب در خصوص توجه به دانش بنیان‌ها هوشمندانه بود و بسیاری از پیشرفت‌ها نیز محصول این نگاه ارزشمند است که باید توسعه پیداکند.

وی گفت: بازدید‌های اخیر مسئولان دستگاه قضایی در سطح استان به صورت هدفمند در حال انجام است و بدیهی است که به دنبال گرفتن نتیجه مطلوب در راستای حمایت از صنعت و رفع موانع تولید هستیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: ما خود را مکلف به حمایت از فعالیت‌های مولد و سالم اقتصادی می‌دانیم چرا که معتقدیم تا به سلاح دانش و تکنولوژی مسلط نباشیم نمی‌توانیم بر تنگنا‌ها و تحریم‌ها فائق بیاییم.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: دانش بنیان‌ها امروز در عرصه‌های مختلف در حال تأثیر گذاری هستند و در ساحت‌های مختلف تغییر ایجاد کرده اند و این روند درخشنده باعث ایجاد تغییرات مثبت در جامعه و حتی مناسبات داخلی و بین الملل شده است. گفتنی است در این دیدار تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش بنیان به بیان دیدگاه‌ها نقطه نظرات و مشکلات و مسائل خود پرداختند.

مسائل مربوط به سرمایه درگردش، اسناد مالکیت، حوزه انرژی، مواد اولیه، کمبود فضا، مالیات، قوانین و بخشنامه‌ها، تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی، مالکیت فکری از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *