درمان ناباروری؛ مهمترین دستاورد پژوهشگاه رویان در حوزه طرح جوانی جمعیت

11:49 - 22 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۱۸۵
درمان ناباروری؛ مهمترین دستاورد پژوهشگاه رویان در حوزه طرح جوانی جمعیت
مدیرکل سازمان‌ های مردم‌ نهاد و خیّر‌ین سلامت وزارت بهداشت روش‌های مختلف درمان ناباروری در پژوهشگاه رویان را از مهمترین دستاوردهای این مرکز در راستای طرح جوانی جمعیت عنوان کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، مهندس محمدجواد حیدری ‌پور، مدیرکل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّر‌ین سلامت در نشست با رئیس و هیات مدیره پژوهشگاه رویان، با بیان اینکه مجموعه پژوهشگاه رویان ویژگی‌ های بسیار ارزشمندی در حوزه‌ های پژوهشی و علمی سلامت دارد، گفت: یکی از با اهمیت ‌ترین دستاوردهای پژوهشگاه رویان، ورود به عرصه درمان ناباروری است.

وی با اشاره به طرح جوانی جمعیت، افزود: درحال حاضر که برنامه‌ های افزایش جمعیت در دستور کار کشور قرار گرفته است، اهمیت و ضرورت اقدامات این پژوهشگاه در حوزه جمعیت و درمان ناباروری، ملموس تر است.

مدیرکل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّر‌ین سلامت در ادامه سخنانش اظهار کرد: یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای این پژوهشگاه ورود به حوزه سلول ‌های بنیادی و درمان بیماری‌ ها از این طریق است.

مهندس حیدری ‌پور با اشاره به تغییر ذائقه خیّرین به سمت حوزه‌ های پژوهشی و آموزشی، تصریح کرد: کمک‌‌های خیّرین می ‌تواند منجر به یافتن روش‌ های درمانی تازه یا بهبود روش‌ ها شود تا بسیاری از بیماران ناامید از درمان و بهبودی، به زندگی امیدوار شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *