رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارمندان نمونه دادگستری مازندران تجلیل شدند

10:30 - 18 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۳۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کارمندان نمونه دادگستری مازندران تجلیل شدند
رئیس کل دادگستری مازندران، اعضای شورای برنامه ریزی دادگستری استان و مدیران دفاتر محاکم مازندران از ۲۱ کارمند نمونه کشوری و استانی سال ۱۴۰۱ دادگستری مازندران تقدیر کردند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به جایگاه والای کارکنان دستگاه قضایی، گفت: باید ضمن خدمت صحیح و انجام وظیفه سازمانی به بهترین شکل ممکن، موارد آسیب رسان به این جایگاه مهم را شناسایی و از این موارد اجتناب کنیم. 

رئیس کل دادگستری استان مازندران، از تقوا به عنوان بهترین توشه روز قیامت یاد کرد و افزود: آراسته شدن انسان به زینت تقوا، انسان را از خطرات مصون نگه می‌دارد و این مهم مورد سفارش موکد خداوند متعال و معصومین (ع) نیز قرار گرفته است. 

وی با اشاره به فراز‌هایی از نهج البلاغه، برخورد توام با اخلاق اسلامی و حسن خلق در مواجهه با مراجعان به دستگاه قضایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان دادگستری استان، برخورد مناسب و حفظ کرامت مراجعان را مد نظر ویژه خود قرار دهند که خوشبختانه دستگاه قضایی استان از این حیث همواره از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است. 

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: تکلیف شرعی و قانونی همه ماست که با مردم با اخلاق خوش و به شکل شایسته رفتار کنیم تا حس اعتماد در جامعه تقویت شود. 


حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری همچنین نظم و انضباط در امور سازمانی را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: وجود نظم و انضباط، در موفقیت و پیشبرد اقدامات اداری بسیار مفید و موثر خواهد بود. 


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: در اجرای دستور العمل معاونت منابع انسانی قوه قضاییه دایر بر انتخاب کارمندان نمونه سال ۱۴۰۱ با اطلاع رسانی و ابلاغ به تمام کارکنان مشمول، اقدامات اولیه در این باره انجام شد. 

سید ناصر احمدی افزود: فرم‌های مربوطه از سوی کارکنان مشمول تکمیل و متعاقباً با بررسی فرم‌ها و رتبه بندی حسب امتیازات کسب شده، موارد در کمیته داوری دادگستری استان مازندران مورد بررسی قرار گرفته و در چارچوب دستور العمل ابلاغی نسبت به انتخاب کارمندان نمونه اقدام شد. 


گفتنی است در این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران از ۵ کارمند نمونه کشوری و ۱۶ کارمند نمونه استانی دادگستری مازندران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *