تور علمی - آموزشی دانشجویی در دادگستری کرمان برگزار شد

11:55 - 17 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۱۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تور علمی - آموزشی دانشجویی در دادگستری کرمان برگزار شد
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت:تور علمی، آموزشی دانشجویی در دادگستری کرمان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - محمد باقر اسلامی در حاشیه گردش علمی، آموزشی دانشجویی از دادگستری کرمان اظهار کرد: در راستای افزایش دانش حقوقی و قضایی، پیشگیری از وقوع جرم و معرفی ساختار و رسالت دستگاه قضا به دانشجویان، بازدید علمی قضایی دانشجویی با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه، ولی عصر رفسنجان و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز به میزبانی محاکم حقوقی و دادگاه‌های تجدید نظر شهر کرمان برگزار شد.

وی افزود: در این بازدید سه ساعته دانشجویان در گروه‌های چند نفره از تعدادی از شعب دادگاه تجدید نظر، دادگاه حقوقی، اجرای احکام حقوقی و کیفری بازدید و به صورت چهره به چهره با تعدادی از قضات در حوزه‌های مختلف گفت‌وگو کردند.

گردش علمی - آموزشی دانشجویی همزمان با روز دانشجو در دادگستری کرمان برگزار شد

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: در ابتدای این گردش آموزشی، دانشجویان با حضور در سالن کنفرانس شهید بهشتی دادگستری استان با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

اسلامی عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در این گردش مورد استقبال دانشجویان حقوق قرار گرفت، موضوع پرونده خوانی بود که تحت نظارت آقای توحیدی، رییس شعبه هشتم دادگاه تجدید نظر صورت پذیرفت و دانشجویان بصورت عملی و از نزدیک با یک پرونده قضایی آشنا شدند و پاسخ سوالات خود را از قضات رسیدگی کننده دریافت کردند.

گفتنی است پرسش و پاسخ با رئیس کل دادگستری استان کرمان، قضات دادگاه‌های تجدیدنظر و محاکم حقوقی پایان بخش این بازدید علمی - قضایی بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *