سازمان بازرسی به رفع مشکلات تولیدکنندگان با جدیت ورود پیدا می‌کند/ خداییان: همه باید برای رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت کنند

13:15 - 16 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۱۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سازمان بازرسی به رفع مشکلات تولیدکنندگان با جدیت ورود پیدا می‌کند/ خداییان: همه باید برای رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت کنند
رئیس سازمان بازرسی بابیان اینکه همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت کنند، گفت: سازمان بازرسی به‌عنوان یک دستگاه نظارتی به رفع مشکلات تولیدکنندگان با جدیت ورود پیدا می‌کند.

خبرگزاری میزان - ذبیح الله خداییان در ادامه سفر به استان اردبیل در معیت رئیس قوه قضاییه، مامور بررسی مشکلات شهرستان گرمی شد و به این شهرستان سفر کرد.

رئیس سازمان بازرسی پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان گرمی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طی جلسه‌ای در دادگستری شهرستان در جمع مسئولان و همچنین قضات و کارکنان دادگستری شهرستان گرمی به بیان نکاتی پیرامون اقدامات قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه قضاوت، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان را مورد تاکید قرار داد و در این مقوله نکاتی را متذکر شد.

خداییان در ادامه با بیان اینکه همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت کنند و پای کار آیند، ادامه داد: مشکلات شهرستان در جلسه‌ای که امروز در مرکز استان برگزار می‌شود، مطرح خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه به مقوله اشتغال در سفر‌های استانی رئیس قوه قضاییه توجه ویژه‌ای می‌شود، به تلاش دستگاه قضایی برای رفع موانع و مشکلات تولید اشاره کرد و افزود: سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی به رفع مشکلات تولیدکنندگان با جدیت ورود پیدا می‌کند؛ بنابراین گزارش، در این نشست برخی مسئولان شهرستان گرمی از جمله امام جمعه و رئیس دادگستری به بیان نکاتی پیرامون مشکلات استان پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *