رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک پرونده قصاص در شهرستان ابهر به سازش ختم شد

9:43 - 13 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۵۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک پرونده قصاص در شهرستان ابهر به سازش ختم شد
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان از سازش یک فقره پرونده قصاص در شهرستان ابهر به برکت پویش به احترام حضرت زهرا (س) می‌بخشم با جلب رضایت از اولیای‌دم خبر داد.  

 خبرگزاری میزان- محمدرضا احمدی اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه اعضای شورای حل اختلاف ابهر، یک فقره پرونده قصاص به برکت پویش به احترام حضرت زهرا (س) می‌بخشم در آستانه ایام فاطمیه با جلب رضایت از اولیای‌دم منجر به سازش شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان افزود: متهم پرونده در زندان بود که در زمان اجرای حکم، با تلاش مجدانه و وساطت اعضای شعبه ویژه زندان شورای حل اختلاف ابهر، دادستان شهرستان، صلح یاران، سایر خیرین و معتمدین از قصاص نفس نجات یافت و پرونده با سازش مختومه شد.

یک پرونده قصاص در شهرستان ابهر به برکت پویش به احترام حضرت زهرا (س) می‌بخشم به سازش ختم شد

بازدید رئیس کل دادگستری زنجان از مجتمع شهید موسی جباری شورای حل اختلاف زنجان

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در مجتمع شهید موسی جباری شورا‌های حل اختلاف شهرستان زنجان ضمن بازدیداز شعب به‌صورت چهره به چهره با کارکنان دیدار کرد.

 رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه در جمع کارکنان و اعضای شورای حل اختلاف گفت: از برکات ارجاع پرونده به شورا، ایجاد صلح و سازش، کاهش اطاله دادرسی، کاهش هزینه‌های مادی و معنوی و کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم است.

وی بر لزوم تسریع در رسیدگی دقیق به پرونه‌ها، حضور فعال اعضاء و قضات در شعب تاکید کرد و گفت: قضات شورای حل اختلاف ضمن نظارت بر امورات شعب اهتمام لازم برای سازش در پرونده‌ها بر صدور آرای متقن اقدام کنند.

در این بازدید و دیدار که معاونین رئیس کل نیز حضور داشتند، محمدرضا احمدی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان، گزارشی از وضعیت ورودی پرونده‌ها به شعب شورا، عملکرد شعب شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش، وضعیت شعب، کاستی‌ها و موانع موجود ارائه کرد. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: صلح و سازش زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *