اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی رتبه نخست کشور را در ارزیابی عملکرد کسب کرد

14:08 - 12 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۴۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی رتبه نخست کشور را در ارزیابی عملکرد کسب کرد
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، حائز کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی با اشاره عزم راسخ دستگاه قضایی به منظور دستیابی به اهداف مندرج در سند تحول و تعالی قوه قضاییه و پایش، رصد و اتخاذ تدابیر مناسب جهت استفاده صحیح و بهینه از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی، بیان کرد: در همین راستا اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، حائز کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ شد.

وی افزود: با اقدامات و تلاش‌های ارزنده مدیران و کارکنان مجموعه اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، در مجموع امتیازات شاخص‌های عملکرد عمومی و اختصاصی با کسب ۲/۱۷۹۴ امتیاز موفق به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد پزشکی قانونی در بین ۳۱ استان کشور شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: این موفقیت بیانگر به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌ها، پیگیری‌ها و اقدامات جهادی و ارزشمند مدیریت، پزشکان و کارکنان این مجموعه تلاشگر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار کرد: پس از آغاز دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، مجموعه قضایی استان مرکزی، طی سال‌های اخیر علی رغم کثرت ورودی پرونده به این مجموعه و حجم بالای کاری در بخش‌های مختلف توانسته است با تدوین برنامه‌های عملیاتی مناسب و عملکرد درخشان قضات و کارکنان این دستگاه، همواره در شاخص‌های مختلف، رتبه‌های برتر کشوری را کسب کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پایان از مساعی ارزشمند همکاران قضایی و اداری و سازمان‌های تابعه به ویژه پزشکی قانونی، تقدیر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *