رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمان: رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقاء می‌یابد

11:50 - 11 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۲۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان: رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقاء می‌یابد
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقاء می‌یابد و استان کرمان در حال حاضر رتبه ١٢ کشور را دارد که جایگاه خوبی است، اما باید آن را ارتقا دهیم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی فضای کسب و کار استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر استان کرمان رتبه دوازدهم کسب و کار در کشور را دارد و نیاز است با مشارکت و همکاری همه نهاد‌ها و مسئولین، رتبه مذکور را حفظ و ارتقاء بیشتری در این جایگاه داشته باشیم. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تأکید بر لزوم داشتن برنامه توسط مدیران استان ابراز کرد: همه مدیران و مسئولین باید برنامه و چشم‌انداز داشته باشند و مدیر بدون برنامه در این حوزه جایگاهی نخواهد داشت و باید تلاش کنیم با هم‌افزایی یکدیگر آینده خوبی را برای استان فراهم کنیم. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به اینکه فضای استان آماده برای کسب و کار و سرمایه‌گذاری است عنوان نمود: قطعاً اگر بخواهیم وضعیت استان را در ابعاد مختلف خصوصاً بحث اقتصادی به سر و سامان برسانیم ناچاریم طبق یک برنامه حرکت کنیم و محوریت این کار می‌تواند به عهده اتاق بازرگانی باشد. 

وی تفویض اختیار رئیس قوه قضاییه در بحث رفع مشکلاتی اقتصادی به استان را ظرفیت بسیار خوبی دانست و گفت: این تفویض اختیار در هیچ استان دیگری دیده نشده و باید از این فرصت استفاده کرد و زمانی که رئیس قوه تفویض اختیار می‌کند فقط اختیارات دادگستری نیست بلکه تمام اختیارات رئیس قوه از جمله اختیارات سازمان بازرسی، سازمان ثبت اسناد و ... را شامل می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *