نیرو‌های یمنی کشتی‎های مرتبط با رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‎دهند

12:34 - 28 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۲۰۲
نیرو‌های یمنی کشتی‎های مرتبط با رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‎دهند
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که این کشور کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های با پرچم این رژیم را هدف قرار خواهد داد.

خبرگزاری میزان - «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، روز یکشنبه در بیانیه‌ای از آمادگی برای هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

«سریع»، گفت: براساس مسئولیت دینی، ملی و اخلاقی و با توجه به تجاوزهای وحشیانه اسرائیلی-آمریکایی که نوار غزه در معرض آن از جمله کشتار و نسل‌کشی روزانه است و در پاسخ به خواسته‌های مردم یمن و خواسته‌های مردم آزاده و برای امدادرسانی به مردم مظلوم در غزه، نیرو‌های مسلح یمن اعلام می‌کنند که کشتی‌های حامل پرچم رژیم صهیونیستی، کشتی‌هایی که از سوی شرکت‌های اسرائیلی اداره می‌شوند و تمامی کشتی‌های متعلق به شرکت‌های اسرائیلی را هدف قرار خواهند داد.

به گفته وی، نیرو‌های مسلح یمن همچنین از همه کشور‌های جهان می‌خواهند که شهروندان خود را که این در کشتی‌ها کار می‌کنند، تخلیه کنند. 

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین خطاب به کشور‌های خارجی، گفت: از حمل یا جابجایی با این کشتی‌ها خودداری کنید و به کشتی‌های خود اطلاع دهید که از این کشتی‌ها دوری کنند.

پیشتر یک منبع نظامی یمنی، گفت که نیرو‌های مسلح این کشور قادرند هر کشتی رژیم صهیونیستی را چه در دریای سرخ و چه در هر نقطه دیگری که این رژیم انتظار ندارد، هدف قرار دهد.

همچنین «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، دبیرکل انصارالله یمن از حمله موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح یمن علیه مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داده بود.

«الحوثی»، اظهار کرد: اگر مردم ما دسترسی زمینی به فلسطین داشتند، با صد‌ها هزار مجاهد برای رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی حرکت می‌کردند.

مقام ارشد انصارالله یمن با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از مقاومت یمن، گفت: اسرائیل جرات نداشت پرچم‌های خودش را بر روی کشتی‌هایش در دریای سرخ استفاده کند، بلکه به استتار آن‌ها روی آورد و این نشان‌دهنده امکان‌پذیری موقعیت و نفوذ ما در هدف قرار دادن دشمن است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *