پیام دادستان تهران به مناسبت روز پرستار

12:18 - 28 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۱۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیام دادستان تهران به مناسبت روز پرستار
دادستان عمومی و انقلاب تهران به مناسبت روز پرستار پیامی صادر کرد.

خبرگزاری میزان_  علی صالحی دادستان تهران  به مناسبت روز پرستار پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«ای زینب تو بحمدالله عالمی هستی که نزد کسی تعلیم ندیدی و دانایی هستی که نزد کسی نیاموختی» 
امام سجاد (ع)

سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) که به نام روز پرستار نام‌گذاری شده است، نشان از اهمیت نقش و جایگاه سپیدجامگانی‌ست که همواره آسایش و راحتی خود را فدای سلامت مردم کرده‌اند. پرستاران این سفیدپوشان عرصه درمان و سلامت، ایثارگرانی هستند که در هر زمان و هر مکانی، فداکارانه، در جهت سلامت جسم و روح بیمارانی کوشیده اند که چشم امیدشان به گرمای دست شفابخش کادر درمان بوده است.

کیست که نداند پرستاری یکی از راه‌های قرب به خداوند و دستیابی به کمال انسانی است این عمل پسندیده در سیره پیامبران الهی و ائمه اطهار علیه السلام به ویژه بزرگ بانوی اسلام، اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب سلام الله علی‌ها دیده می‌شود که نشان از جایگاه والا، ارزشمند و معنوی این قشر زحمتکش و سرافراز را دارد. بی‌شک فداکاری و ازخود گذشتگی مدافعان سلامت در تمامی برهه‌ها سخت، برای تا اید در یاد و خاطره‌ی مردم قدرشناس ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

از این رو ضمن گرامی‌داشت یاد وخاطره‌ی شهدای عرصه‌ی سلامت، میلاد با سعادت عالمه‌ی فصاحت و بلاغت، الگوی صبر، استقامت و ایثار، عقیله‌ی بنی‌هاشم حضرت زینب کبری «سلام‌الله علیها»، و روز پرستار را به تمامی پرستاران پرتلاش تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه‌ی این عزیزان را در سایه‌ی الطاف بی‌کران الهی، ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم‌رهبری  برای آنان مسئلت دارم.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *