چشم‎پوشی نهادهای حقوق بشری از کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی و پ.ک.ک

11:50 - 28 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۹۶۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
چشم‎پوشی نهادهای حقوق بشری از کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی و پ.ک.ک
یکی از وجوه اشتراک رژیم صهیونیستی و پ.ک.ک در نوع جنایت‎های آنها به‎ویژه هدف قرار دادن کودکان است.

خبرگزاری میزان - تروریست‌ها شاید در مواضع با هم اختلاف داشته باشند، شاید شیوه جنگ و قدرت تخریب آن‌ها با هم متفاوت باشد، شاید در جغرافیای متفاوتی فعالیت کنند، شاید سطح فعالیت آن‌ها با هم یکسان نباشد اما در یک چیز مشترک هستند، کشتار کودکان.

رژیم صهیونیستی و پ.ک.ک، در هر موردی اختلاف‌نظر و تفاوت داشته باشند، در کشتار کودکان مانند هم عمل می‌کنند و این عمل را با قدرت و افتخار انجام می‌دهند و تکذیب هم نمی‌کنند.

روزانه ده‌ها کودک در غزه از سوی رژیم صهیونیستی و با حمایت و رضایت غرب و آمریکا، جان خود را از دست می‎دهند و هر روز چندین کودک به دلیل اقدامات پ. ک. ک، جان خود را از دست می‌دهند و صد‌ها نهاد حقوق بشری، چشمان خود را بر رفتار پ.ک.ک بسته‌اند. 

آمریکا این گروه را در فهرست سیاه قرار داده، اما در سوریه با آن برای غارت ثروت نفت سوریه همکاری می‌کند. تفاوت در تعداد کودکان کشته شده است که آن هم ناشی از قدرت تخریبی متفاوت پ.ک.ک و رژیم صهیونیستی است. 

اگر پ.ک.ک، مانند رژیم صهیونیستی، جنگنده و تانک داشت، کودکان زیادی هر روز سرنوشتی مشابه کودکان غزه می‌داشتند.

در جدیدترین جنایت پ.ک.ک، این گروه تروریستی به مرگ دو «کودک‌سرباز» خود اعتراف کرده است و مدعی شده که آن‌ها در جنگ با ترکیه کشته شده‌اند. 

اما خوب است پاسخی برای برخی سوالات هم داشته باشند از جمله اینکه، چرا باید پ.ک.ک از کودکان در جنگ استفاده کند؟ چرا پ.ک.ک همچنان به سیاست خود در قربانی کردن کودکان و جوانان ادامه می‌دهد؟

آیا نهاد‌های حقوق بشری این مسائل را مورد توجه خود قرار می‌دهند؟ به نظر می‌آید تا به امروز تنها پاسخ پ.ک.ک، ادامه تلاش برای قتل‌عام کودکان در جنگ با ارتش ترکیه بوده و هست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *