برنامه‌ریزی برای ایجاد بازار‌های صادراتی کشت و صنعت در هلدینگ هلال

9:00 - 27 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۹۳۰
برنامه‌ریزی برای ایجاد بازار‌های صادراتی کشت و صنعت در هلدینگ هلال
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت هلال، بر برنامه‌ریزی برای ایجاد بازار‌های صادراتی کشت و صنعت و نیز بهره‌مندی از سرمایه‌گذاران محلی برای توسعه صنعت دامپروری تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی‌شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر، مدیرعامل این شرکت در نشستی مشترک با هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت هلال، به بررسی وضعیت و اقدامات اجرایی هیئت مدیره این شرکت پرداخت.

در این نشست، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هلال گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه دامپروری، زراعی و باغی در سال‌های اخیر و همچنین شش ماهه سال جاری ارائه و تولید شرکت در هر یک از این بخش‌ها را در قالب شاخص‌های عملکردی تشریح کرد.

در ادامه اعضای هیئت مدیره این شرکت، اقدامات ضروری برای افزایش ظرفیت تولید و عملیات جانبی را به عنوان اولویت‌های اجرایی مطرح کردند که مهم‌ترین آن‌ها ایجاد نیروگاه خورشیدی تولید برق، تغییر محل چاه‌های آب در اراضی شرکت و طرح توسعه دامپروری بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر با تاکید بر اینکه همواره فلسفه وجودی این شرکت و شرکت‌های تابعه آن پشتیبانی از جمعیت هلال‌احمر و رفع بخشی از نیاز‌های آن بوده است، بیان کرد: بررسی و موافقت با پیشنهاد‌های ارائه شده، منوط به ارائه برنامه اجرایی مشخص در قالب طرح توجیهی و همراه با اعلام افزایش سهم پرداختی به شرکت سرمایه‌گذاری و جمعیت هلال‌احمر خواهد بود، ضمن آنکه پیشنهاد‌های دریافتی با سایر فرصت‌های موجود نیز مقایسه خواهد شد.

امید حاجتی ضمن موافقت کلی با درخواست‌های شرکت کشت و صنعت هلال، تاکید کرد: علاوه بر توسعه دامپروری، ظرفیت‌های موجود در اراضی شرکت نیز در سایر نقاط کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت و طرح‌های سرمایه‌گذاری در آن‌ها با مشارکت سرمایه گذاران محلی اجرا می‌شود.

وی توجه به کشت گلخانه‌ای را با توجه به محدودیت‌های روزافزون منابع آبی کشور، ضروری دانست و گفت: هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری، بازار‌های صادراتی را نیز به عنوان یک اولویت میان‌مدت برای شرکت، بررسی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر در پایان بر تهیه برنامه عملیاتی شرکت کشت و صنعت هلال با هدف تعیین افق پنج ساله و همچنین ارائه طرح‌های توجیهی برای همه پروژه‌های سرمایه‌گذاری و اقدامات پیشنهادی تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *