ایجاد اشتغال برای ۳۵۸ معتاد متجاهر در قزوین

15:10 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۴۳۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ایجاد اشتغال برای ۳۵۸ معتاد متجاهر در قزوین
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: با اقدامات مثبت دادسرا و ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی در جوار کمپ‌ها برای ۳۵۸ معتاد متجاهر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری در کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است که در سند تحول قضایی به اجرای آن با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی تاکید شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: به همین منظور بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین باید در سال جاری جمعیت کیفری زندان به ۴۰ درصد کاهش یابد که با اقدامات صورت گرفته و تلاش قضات و دادستان مرکز قزوین در ۸ ماه گذشته جمعیت کیفری شهر قزوین ۳۰ درصد کاهش یافته است.

شعبانی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در کاهش جمعیت کیفری اصلاح ذات البین است که در ۸ ماه گذشته با استفاده از ظرفیت مشاورین و کارکنان کلانتری‌ها اجرا شده و نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ هزار فقره پرونده جهت انجام تحقیقات و اصلاح ذات‌البین به کلانتری‌های بخش مرکزی قزوین ارجاع شده و با اقدامات موثر صورت گرفته بیش از ۶۵ درصد از این پرونده‌ها به صلح و سازش منجر شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به اشتغال زندانیان گفت: در سال جاری اقدامات خوبی برای اشتغال مددجویان زندان و خانواده‌های آنان صورت گرفته و با اقدامات مثبت دادسرا و ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی در جوار کمپ‌ها برای ۳۵۸ معتاد متجاهر نیز اشتغال‌زایی شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *