حرکت با دنده عقب حادثه آفرید؛ فوت یک دختر شش ساله در بزرگراه شهید لشگری

12:47 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۳۹۸
حرکت با دنده عقب حادثه آفرید؛ فوت یک دختر شش ساله در بزرگراه شهید لشگری
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حرکت دنده عقب سواری ساینا در بزرگراه شهید لشگری یک فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: درساعت ۰۲:۵۵ بامداد امروز در محدوده بزرگراه شهید لشگری به شرق قبل از پل ایران خودرو یک دستگاه سواری ساینا به‌علت حرکت دنده عقب با کامیونتی که در مسیر خود در حال حرکت بوده به‌شدت برخورد کرد. متاسفانه در این تصادف سنگین سرنشین ساینا (مونث ۶ ساله) در دم فوت و دو نفر دیگر نیز (راننده ایسوزو و مادر دختر بچه) نیز مصدوم شدند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: ظاهرا این دختر به علت سرماخوردگی و تب شدید در حال انتقال به بیمارستان بوده که راننده ساینا از خروجی عبور و در حال دنده عقب برای اصلاح مسیر بوده که این حادثه تلخ روی می‌دهد.

سرهنگ جوانبخت اذعان داشت: بازهم یکبار دیگر یک حرکت غیر ضروری و دنده عقب راننده ساینا این حادثه را ایجاد کرد. علت و تخلفی که بار‌ها پلیس درباره آن هشدار داده و خواسته بود که اگر رانندگان یک خروجی را رد کردند هیچگاه مبادرت به حرکت دنده عقب نکند.

وی گفت: بی‌تفاوتی در مشاهده تخلفات و رفتار‌های ناایمن ترافیکی نتیجه‌ای جز تصادف و بروز حوادث تلخ و ناگوار ندارد و به خود و دیگران آسیب‌های غیر قابل جبرانی را خواهد رساند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *