رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واژگونی تانکر سوخت حامل گازوئیل در بلوار کوهسار

9:56 - 19 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۶۴۶
واژگونی تانکر سوخت حامل گازوئیل در بلوار کوهسار
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت حامل گازوئیل در بلوار کوهسار خبر داد.

خبرگزاری میزان _ جلال ملکی درباره واژگونی تانکر سوخت در تهران گفت: در ساعت ۴:۱۳ دقیقه بامداد امروز یک مورد تصادف و واژگونی تانکر حامل مایعات سوختی در بلوار کوهسار، خیابان ادهمی به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود. 
 
وی افزود: بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله ۳ دستگاه جرثقیل سنگین سازمان آتش نشانی تهران و چندین دستگاه خودرو کف ساز شیمیایی به محل اعزام میشوند. 
 
ملکی گفت: در محل مشاهده می‌شود که یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل هنگام حرکت به دلیل نامشخص پس از تصادف شدید با سه دستگاه خودرو سواری تغییر مسیر داده و به ساختمان ۶ طبقه مسکونی - تجاری که طبقه همکفش یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده است، برخورد و با ورود به فروشگاه واژگون می‌شود. 
 
وی افزود: با مشاهده نشت گازوئیل در محل، آتش نشانان بلافاصله محل را ایمن سازی و راننده یکی از خودرو‌های آسیب دیده که در خودرو مصدوم و محبوس شده بود، رها سازی می‌شود. 
 
ملکی گفت: در این حادثه متاسفانه راننده تانکر گازوئیل که یک مرد ۴۵ ساله بوده به تائید عوامل اورژانس جان خود را از دست می‌دهد. 
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور یک دستگاه تانکر از تانکر‌های شرکت نفت در محل عملیات جابه جایی گازوئیل انجام و با خروج تانکر محل کاملا ایمن سازی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *