حمله موشکی و پهپادی یمن به اراضی اشغالی

12:25 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۳۹۲
حمله موشکی و پهپادی یمن به اراضی اشغالی
دبیرکل انصارالله گفت که یمن عملیاتی موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

خبرگزاری میزان - «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، دبیرکل انصارالله یمن از حمله موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح یمن علیه مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد.

«الحوثی»، گفت: روز گذشته یک عملیات موشکی و پهپادی علیه دشمن صهیونیستی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه واضح است که دولت‌های عربی، جدیت خود را در اقدام درباره آنچه در غزه رخ می‌دهد، از دست داده‌اند، اظهار کرد: نشست اضطراری اخیر سران کشور‌های عربی هیچ موضعی درباره آنچه در فلسطین می‌گذرد، ارائه نکرد.

دبیرکل انصارالله یمن اضافه کرد: اجلاسی که می‌گویند نماینده همه مسلمانان است فقط با یک بیانیه با یک مطالبه شفاهی به کار خود پایان داد؛ آیا این توانایی‌های ۵۷ کشور عربی است؟

به گفته «الحوثی»، اگر مردم ما دسترسی زمینی به فلسطین داشتند، با صد‌ها هزار مجاهد برای رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی حرکت می‌کردند. 

مقام ارشد انصارالله در بخشی دیگر با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از مقاومت یمن، گفت: اسرائیل جرات نداشت پرچم‌های خودش را بر روی کشتی‌هایش در دریای سرخ استفاده کند، بلکه به استتار آن‌ها روی آورد و این نشان‌دهنده امکان‌پذیری موقعیت و نفوذ ما در هدف قرار دادن دشمن است.

پیشتر نیز نیروهای مسلح یمن عملیاتی گسترده را علیه اهداف صهیونیستی در اراضی اشغالی اجرا کرده بودند.

«یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، درباره این عملیات گفته بود که نیرو‌های مسلح یمن گروهی از پهپاد‌ها را به سمت اهداف حساس رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی پرتاب کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرده بود که تا زمان ادامه جنایت‌ها در غزه، نیروهای مسلح این کشور به عملیات خود ادامه خواهد داد.

انصارالله یمن همچنین در اوایل آبان‌ از حمله پهپادی به اراضی اشغالی خبر داده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *