حضور بزرگان کشتی دنیا در مسابقات بین‌المللی قدرت سنت + عکس

8:57 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۱۱۸
حضور بزرگان کشتی دنیا در مسابقات بین‌المللی قدرت سنت + عکس
مسابقات بین‌المللی کشتی جوانان "قدرت سنت" با حضور بزرگان کشتی روسیه در کمروو برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مسابقات بین‌المللی کشتی جوانان «قدرت سنت» با حضور ۱۲ تیم شرکت‌کننده از ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، و همچنین ۹ تیم از مناطق فدرال کشور روسیه و دو تیم از منطقه سیبری در سه گروه چهار تیمی در کمروو روسیه برگزار شد.

مسابقات «قدرت سنت» جانشین مسابقات «جایزه کارلین» است که تحت مدیریت الکساندر کارلین برگزار می‌شود و بیش از یک مبارزه است.

ورزشکاران بزرگ از داخل روسیه و کشور‌های دیگر همیشه به این مسابقات می‌آیند و جوانان می‌توانند از فاصله بسیار نزدیک با آنان ارتباط برقرار کنند، سؤال کنند و از تجربیات آنان بهره‌مند شوند.

رومن ولاسوف، قهرمان کشتی فرنگی، دارنده مدال طلای دو دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو و قهرمان سه دوره مسابقات قهرمانی کشتی جهان هم در حاشیه برگزاری مسابقات، کلاس آموزشی کشتی برگزار و نیز با طرفدارانش دیدار کرد.

حضور بزرگان کشتی دنیا در مسابقات بین‌المللی قدرت سنت + عکس

مدال‌آوران بزرگ المپیک همچون الکساندر کارلین، رومن ولاسوف، عبدالرشید سعداله‌یف، آرتور تایمازوف، نظیر مانکیف، لوون جولفالاکیان، مناتساکان ایسکانداریان، کماندار مجیدوف، اَلکسی چوماکوف در کمروو حضور داشتند.

۷۱ نفر از برندگان المپیک که در مجموع ۲۹ مدال طلای المپیک کسب کرده‌اند، ۵۲ قهرمان جهان که در مجموع ۸۰ مدال طلای جهانی کسب کرده‌اند. ۳۲ قهرمان اروپا که مجموعاً ۱۰۳ طلای قهرمانی اروپا را به دست آورده‌اند، همچون الکساندر پوپوف مدال‌آور رشته ورزشی شنا، یولیا چپالووا مدال‌آور رشته ورزشی اسکی، ایرینا مینخ و النا شوایبوویچ مدال‌آوران رشته ورزشی بسکتبال، سوتلانا خورکینا، پودگورنی و ماریا فیلاتوا مدال‌آوران رشته ژیمناستیک هنری و ویاچسلاو ایوانکوف مدال‌آور رشته ورزشی دو و میدانی در کمروو حضور داشتند.

گفتنی است تیم منطقه فدرال مرکزی برنده قدرت سنت‌ها در سال ۲۰۲۳ شد.

فینال بین ناحیه فدرال مرکزی و ناحیه فدرال قفقاز شمالی با نتیجه ۶ بر ۶ به پایان رسید، اما بر اساس شاخص‌های تکمیلی کشتی‌گیران منطقه فدرال مرکزی با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند. تیم ارمنستان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

حضور بزرگان کشتی دنیا در مسابقات بین‌المللی قدرت سنت + عکس

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *