شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات در شرق و جنوب شرق کشور منهدم شد

10:01 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۱۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات در شرق و جنوب شرق کشور منهدم شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج استان کرمان از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به‌صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط شد.

خبرگزاری میزان - امید رضایی اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی افزود: سحرگاه امروز و با دستور قضایی ضربه به باند مذکور در دستور کار دادستانی و نیرو‌های امنیتی قرار گرفت و دریک عملیات غافلگیرانه سه نفر از سرکردگان اصلی دستگیر شدند و در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج گفت: قاچاقچیان این محموله سلاح را از مرز‌های شرقی وارد کشور می‌کردند و قصد توزیع در استان‌های عمقی کشور را داشتند.

گفتنی است مبارزه بی امان با باند‌های قاچاق سلاح و مهمات در دستور کار دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی استان کرمان قرار دارد و طی چندماه گذشته چندین محموله بزرگ سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *