معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

برگزاری تجمع هیئت‌های رزمندگان، ایثارگران و مدافعان حرم در حمایت از مردم فلسطین

12:01 - 18 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۵۶۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
برگزاری تجمع هیئت‌های رزمندگان، ایثارگران و مدافعان حرم در حمایت از مردم فلسطین
معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تجمع هیئت‌های رزمندگان، آزادگان، ایثارگران و مدافعان حرم روز جمعه ۱۹ آبان ساعت ۱۰ صبح در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام والمسلمین محسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح پنجشنبه ۱۸ آبان ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: با توجه به استمرار جنایات صهیونیست‌های جنایتکار در نسل کشی مردم غزه و لزوم محکومیت این رذالت و پستی که با حمایت و دخالت مستقیم اربابان آمریکایی آنان انجام می‌شود روزانه ده‌ها مراسم و برنامه در سراسر کشور در حمایت از فلسطین مظلوم برگزار می‌شود و همچنان این مراسم و برنامه‌ها ادامه دارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: به همین منظور تجمع باشکوه هیات‌های رزمندگان اسلام و ایثارگران روز جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در میدان فلسطین با سخنرانی سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران و اجرای مداحان اهلبیت (ع) برگزار می‌گردد. 

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: همچنین اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران به همت سازمان تبلیغات اسلامی ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حضور اساتید قرآنی برگزار خواهد شد و فعالان قرآنی در این اجتماع جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در تخریب مساجد و اماکن مقدس و جسارت به قرآن کریم در این اماکن را محکوم خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در سنگر‌های نماز جمعه در سراسر کشور نیز خطبا و سخنرانان به تبیین جنایات این رژیم کودک کش خواهند پرداخت و برای پیروزی نهایی ملت فلسطین دست به دعا برخواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تا اجرای آتش بس و متوقف شدن جنایات این رژیم وحشی اعتراضات مردمی در سراسر کشور ادامه خواهد یافت که برنامه‌ها و مراسم به صورت روزانه توسط سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اطلاع رسانی می‌گردد.

این مقام مسئول با تقدیر از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به خاطر تلاش‌های ارزشمندشان در این ایام از آنان خواست با انعکاس حضور باشکوه مردم عزیز ایران اسلامی در برنامه‌ها و مراسم در این جهاد رسانه‌ای برای دفاع از ملت فلسطین شریک و سهیم باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *