رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی دادگستری خراسان جنوبی از زندان مرکزی بیرجند بازدید کردند

13:33 - 17 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۳۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری خراسان جنوبی از زندان مرکزی بیرجند بازدید کردند
مسئولان قضایی دادگستری خراسان جنوبی از مرکز مراقبت الکترونیکی و زندان مرکزی بیرجند بازدید و برای زندانیان میز خدمت برگزار کردند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از حوزه قضایی شهرستان قائن بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در جریان بررسی پرونده‌ها اشکالات جزئی شکلی پرونده‌ها را به مدیران دفاتر گوشزد کرد و تذکر لازم جهت برطرف کردن این نواقص صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی همچنین تاکید کرد در ارائه وقت‌های نظارت و احتیاطی اصحاب دعوی نهایت دقت و سرعت را اعمال تا پرونده‌ها معطل نماند و اصحاب پرونده با مشکل اطاله دادرسی مواجه نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در بازدید از دادگستری شهرستان قاین با بررسی پرونده‌های جریانی، مختومه و امحایی از آمار ورودی و خروجی پرونده‌ها اطلاع حاصل کرد و با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه خواستار بروز بودن آمار‌های محاکم شد که در همین خصوص همکارانی که عملکرد آنان مطلوب بوده با اهدا لوح تقدیر از آن‌ها تقدیر شد.

در ادامه بازدید از حوزه قضایی قاین، رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به همراه معاونین و مسئولان قضایی حوزه شهرستان قاین با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان قاین طی دیداری با اعضای شورای حل اختلاف از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

میرزایی معاون منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری استان در دیدار چهره به چهره همکاران قضایی و اداری حوزه قضایی قاین به سوالات اداری، فرهنگی و درخواست‌های پرسنلی آنان پاسخ داد. 

رئیس‌کل دادگستری خراسان جنوبی همچنین به همراه معاونین و دادستان استان و همچنین روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان ضمن حضور در نشست هم‌اندیشی اداره‌کل زندان‌های استان از مرکز مراقبت الکترونیکی و زندان مرکزی بیرجند بازدید کردند.

افتتاح ساختمان اداری شهرستان قائن، آزادی ۵ زندانی و اعزام به مرخصی تمام زندانیان واجد شرایط در زندان قاین، بازدید از بند‌های زندان و برگزاری میز خدمت قضایی برای زندانیان از جمله اقدامات صورت گرفته در این بازدید بود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *