گفت‌وگو|

نماینده مجلس: انسان‌های آزاده جهان علیه رژیم صهیونیستی قیام کنند

7:37 - 14 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۶۶۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده مجلس: انسان‌های آزاده جهان علیه رژیم صهیونیستی قیام کنند
نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا امروز به صورت علنی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و وظیفه انسان‌های آزاده است علیه استکبار جهانی و منافع نامشروع این شیاطین قیام کنند.

حبیب الله دهمرده در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد: امریکا شیطان بزرگ است و این صفتی که حضرت امام خمینی رحمه الله علیه برای آن‌ها انتخاب کردند کاملا واقعی است چرا که تلاش می‌کند انسان‌ها را به مسیر باطل رهنمود کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: شرارت، چندگانگی، پلیدی و زشتی آمریکاست که اجازه نمی‌دهد کلمه‌ای جز شیطان بزرگ برای آن به کار ببریم. این کشور در هر لحظه یک تصمیم می‌گیرد و فقط به منافع نامشروع خود می‌اندیشد.

وی با بیان اینکه آمریکا برای کشورها چیزی جز بدبختی و بیچارگی به ارمغان نیاورده است ادامه داد: تاریخ امریکا بر اساس باطل شکل گرفته و این کشور تلاش کرده است همه ملت‌ها و عناصر آزاده را تا جایی که بتواند از بین ببرد.

دهمرده با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای استفاده از بمب‌های ممنوعه برای نسل‌کشی در فلسطین و نوار غزه ابایی ندارد گفت: امریکا امروز به صورت علنی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و وظیفه انسان‌های آزاده است که ید واحد شوند و علیه استکبار جهانی و منافع نامشروع این شیاطین قیام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *