گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رسالت امروز ما شناخت دشمن است

10:48 - 13 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۶۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رسالت امروز ما شناخت دشمن است
نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی از اهمیت در میدان بودن گفت و ادامه داد: امروز رسالت ما این است که دشمن را بشناسیم و جهان اسلام را در مقابل این دشمن متحد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی‌کیا در جریان راهیپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌و‌گو با میزان، با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال تفرقه بین ملت‌های مسلمان است گفت: رسالت ما این است که دشمن را بشناسیم و امروز شناخت دشمن به این معناست که بتوانیم دنیای اسلام را متحد کنیم و راه رسیدن انرژی به رژیم صهیونسیتی را ببینیدم، همچنین بتوانیم یک پول واحد اسلامی برای کشورهای مسلمان تعیین و کمک‌های بشر دوستانه را برای مردم غزه ارسال و همراهان رژیم صهیونیستی را به ملت‌های مختلف دنیا معرفی کنیم.

نماینده مردم سنقر کلیایی گفت: در میدان بودن در شرایط کنونی اهمیت فراوانی دارد و راهپیمایی امروز نیز اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی است.

این نماینده مجلس درباره حضور پرشور جوانان در این راهپیمایی گفت: فجایع رژیم صهیونیستی به اندازه‌ای وحشتناک بوده که نسل نوجوان و جوان نیز به خیابان آمده و انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *