تهیه و خرید وسایل گرمایشی برای مرکز کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در شهرستان قائنات مجازات جایگزین حبس شد

12:04 - 11 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۳۹۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تهیه و خرید وسایل گرمایشی برای مرکز کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در شهرستان قائنات مجازات جایگزین حبس شد
تهیه و خرید وسایل گرمایشی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال و تحویل آن به مرکز کودکان بی سرپرست و بد سرپرست غدیر شهرستان قائنات حکم جایگزین حبس صادر شده در دادگاه انقلاب شهرستان قائنات است.

خبرگزاری میزان - دادگاه انقلاب شهرستان قائنات در اقدامی قابل تحسین در یکی از آرای صادره برای متهم پرونده، با استفاده از ظرفیت‌های قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ در صدور حکم مجازات‌های جایگزین؛ وی را به تهیه و خرید وسایل گرمایشی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال و تحویل آن به مرکز کودکان بی سرپرست و بد سرپرست غدیر شهرستان قائنات تحت نظارت و حمایت اداره بهزیستی شهرستان مکلف و اجرای مجازات حبس وی را به مدت ۵ سال تعلیق کرد.

همچنین محکوم علیه در مدت تعلیق مجازات حبس، مکلف شد از معاشرت و تردد با افراد معتاد و رفت و آمد به محل‌های آلوده‌ی محل سکونت خود، خودداری کند.

خاکشور رئیس دادگستری شهرستان قائنات و مستشار دادگاه انقلاب تاکید کرد: درصورت عدم ارتکاب جرم عمدی و انجام دستورات دادگاه توسط محکوم علیه در مدت تعلیق، محکومیت حبس تعلیقی وی بلااثر؛ لکن چنانچه وی در مدت تعلیق، مرتکب یکی از جرایم عمدی موجب حد، قصاص، دیه و یا تعزیر تا درجه هفت شود علاوه بر مجازات جرم اخیر، مجازات حبس معلق نیز درباره‌ی وی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *