دادستان کل کشور: مسئولان قضایی تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق عامه و مقابله با فساد در دستور کار قرار دهند

17:39 - 10 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۳۴۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کل کشور: مسئولان قضایی تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق عامه و مقابله با فساد در دستور کار قرار دهند
دادستان کل کشور با حضور در دادگستری شهرستان بم با قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای این شهرستان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در نشست با قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای شهرستان بم با قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، خدمت به مردم را یک نعمت الهی دانست و گفت: یکی از مهمترین ارزش‌ها در دین مبین اسلام خدمت به خلق و جلب رضایتمندی آنان است که این امر موجب جلب رحمت الهی می‌شود.

وی گفت: همه ما در دستگاه قضایی موظف به خدمت صادقانه و کار جهادی هستیم تا بتوانیم به سهم خود گره‌ای از مشکلات مردم را باز کزده و حقوق آنان را استیفا کنیم.

دادستان کل کشور در واکنش به موضوعات اقتصادی و معیشتی کارکنان دستگاه قضایی اظهار کرد: یقین بدانید در این خصوص شخص رئیس قوه قضاییه دائما پیگیر بوده و دستورات لازم را به معاونت‌های مربوطه صادر می‌کند تا بتوان بخشی از مشکلات معیشتی کارکنان دستگاه قضایی را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی ادامه داد: اگرچه کسی منکر مشکلات و کمبود‌های موجود نیست، اما این مشکلات باعث نشده است خللی در خدمت صادقانه به مردم و تکریم ارباب رجوع ایجاد کند و این مسئله موجب افتخار و خرسندی است. 

وی در پایان گفت: تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق عامه، مقابله با فساد و برخورد جدی با مخلان امنیت و آسایش مردم را در اولویت کاری خود قرار دهید و سعی کنید در همه مراحل زندگی، خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود دانسته و جلب خوشنودی پرودگار را هدف غایی خود بدانید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *