دادستان کل کشور: آموزش و پرورش دو مولفه ضروری در تربیت و رشد دانش آموزان است

16:03 - 10 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۳۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کل کشور: آموزش و پرورش دو مولفه ضروری در تربیت و رشد دانش آموزان است
دادستان کل کشور امر آموزش و پرورش را دو مولفه ضروری در تربیت و رشد دانش آموزان دانسته و گفت: باید به این دو مولفه به صورت جدی پرداخته شده و هر دو را جزو اصول اصلی تربیت دانش آموزان تدریس و ترویج کرد.

 خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در جریان بازدید خود از بخش‌ها و مراکز مختلف قضایی و اداری و نیز بنگاه‌های تولیدی شهرستان بم با حضور در مصلی نمازجمعه این شهرستان ضمن اقامه نماز جماعت به مشکلات و مسایل نمازگزاران رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

 دادستان کل کشور در مدرسه غیرانتفاعی رشد متعلق به مسجد جامع این شهرستان که تحت نظر و با رعایت قوانین و ضوابط آموزش و پرورش اداره می‌شود حضور یافته و با مدیران و مربیان این مدرسه دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد امر آموزش و پرورش را دو مولفه ضروری در تربیت و رشد دانش آموزان دانسته و گفت: باید به این دو مولفه به صورت جدی پرداخته شده و هر دو را جزو اصول اصلی تربیت دانش آموزان تدریس و ترویج کرد.

وی ادامه داد: آموزش اصول و ارزش‌های دین مبین اسلام و همچنین آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان یک امر بسیار حیاتی است و نسل جدید به ویژه نوجوان باید با این ارزش‌ها و اعتقادات بیش از گذشته آشنا شوند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *