گفت‌وگو|

نماینده مجلس: الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی بسیاری از مراجعات مردمی را کاهش می‌دهد

8:53 - 12 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۲۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی بسیاری از مراجعات مردمی را کاهش می‌دهد
نماینده مردم آق‎قلا و گرگان در مجلس با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی موضوع مهمی در بروزرسانی سند تحول قضایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: با الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی بسیاری از مراجعات مردمی کاهش خواهد یافت.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به بروزرسانی سند تحول قضایی، گفت: بروزرسانی سند اقدام درستی است و جا دارد به حجت‎الاسلام‎والمسلمین محسنی‌اژه‌ای و مجموع دستگاه قضا عرض خداقوت داشته باشم.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه اولویت اول بروزرسانی سند تحول قضایی خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه مقرر شد پرونده‌های قضایی تا پایان این برنامه الکترونیکی شود و این موضوع مهمی در بروزرسانی سند تحول قضایی است.

وی بیان کرد: با الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی بسیاری از مراجعات مردمی کاهش خواهد یافت و امیدوارم به این سمت برویم که مردم شرایط بهتری را برای خدمت گرفتن داشته باشند.

سنگدوینی با اشاره به اینکه دستگاه قضا و شورای حل اختلاف تلاش می‌کند پرونده‌های قضایی را کاهش دهند، گفت: این اقدام خوبی است ما باید قضات، کارمندان و نیروی انسانی را از نظر مالی تقویت کنیم و طوری برنامه‌ریزی شود که آنها بتوانند با خیالی آسوده به خدمت‌رسانی به مردم بپردازند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *