رئیس جمهور پنجشنبه مهمان مردم استان کردستان می‌شود

16:01 - 09 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۱۲۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور پنجشنبه مهمان مردم استان کردستان می‌شود
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به سفر رئیس جمهور در پایان هفته جاری به استان کردستان از آغاز بهره‌برداری از فرودگاه سقز و کلان پروژه راه‌آهن سنندج - همدان در این سفر خبر داد.

خبرگزاری میزان- محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: از مصوبات سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان‌کردستان حدود ۶ هزار میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته که بر همین اساس نیز عمده تصمیمات و تعهدات در دور اول سفر به استان‌کردستان عملیاتی‌واجرایی شده‌است.

وی تصریح کرد: آغاز بهره‌برداری از فرودگاه سقز، بازگشایی گذرگاه مرزی سیف، افتتاح کلان پروژه راه‌آهن سنندج - همدان و بهره‌برداری از ۱۴ پروژه ملی، عمرانی، صنعتی، کشاورزی، آبرسانی و ورزشی که نویدبخش تحولی بزرگ در استان به ویژه در حوزه اقتصادی است از برنامه‌های ریاست محترم جمهور دراین سفر خواهدبود.

آغاز بهره‌برداری از فرودگاه سقز وکلان پروژه راه‌آهن سنندج - همدان با حضور رئیس‌جمهور

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: فرودگاه سقز در دولت دوازدهم به صورت ناقص افتتاح شده بود که با پیگیری و دستور ویژه رئیس جمهور محترم این پروژه تکمیل و بهره برداری آغاز می‌شود.

منصوری گفت: پروژه سدچراغ ویس با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌های وزارت نیرو، هم سد، هم تصفیه‌خانه و هم خطوط انتقال برای شهر سقز آماده بهره‌برداری است؛ همچنین در این سفر ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *