رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کنعانی: رژیم صهیونیستی در حال شلیک مستمر به همه بشریت است

14:46 - 06 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۵۸۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
کنعانی: رژیم صهیونیستی در حال شلیک مستمر به همه بشریت است
سخنگوی وزارت امور خارجه می‌گوید که حمایت آمریکا و برخی از دولت‌های غربی، جرات جنایت و نسل‌کشی بیشتر را به رژیم صهیونیستی داده است.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی نوشت: تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شلیک‌های مستمر به همه بشریت، ارزش‌های اخلاقی و انسانی، صلح و امنیت جهانی، حقوق بشردوستانه و قوانین و مقررات آمره بین‌المللی است.

وی افزود: به‌رغم اعتراضات مستمر افکار عمومی جهانی و قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه جنایات جنگی صهیونیست‌ها در نوار غزه، رژیم صهیونیستی به حملات هوایی، دریایی و زمینی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه و کشتار وحشیانه غیرنظامیان شدت بخشیده است!

کنعانی، اظهار کرد: این حملات صرفا پرتاب مستمر بمب‌ها و شلیک موشک‌ها برای نسل‌کُشی فلسطینیان و کشتار کودکان معصوم فلسطین توسط رژیم یادشده نیست، بلکه شلیک‌های مستمر به همه بشریت، ارزش‌های اخلاقی و انسانی، صلح و امنیت جهانی، حقوق بشردوستانه و قوانین و مقررات آمره بین‌المللی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان نوشت: چه کسی جز حمایت آمریکا و برخی دولت‌های غربی، جرات این همه جرم و جنایت و نسل‌کُشی فلسطینیان را به صهیونیست‌ها داده است؟!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *