رئیس کل دادگستری استان سمنان: پارکینگ مجزا برای حوزه قضایی آرادان راه اندازی شود

17:47 - 02 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۰۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان: پارکینگ مجزا برای حوزه قضایی آرادان راه اندازی شود
رئیس کل دادگستری استان سمنان در توقفگاه آرادان اعلان عمومی برای مراجعه مالکین وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌ها را صادر کرد.


خبرگزاری میزان-محمد جعفر عبدالهی با اشاره به بازدید کارگروه قضایی، اجرایی و انتظامی از پارکینگ آرادان گفت: در ادامه فعالیت نهضت ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه استان، بازدید از توقفگاه حوزه قضایی آرادان انجام شد.

وی ادامه داد: با سرکشی‌های انجام شده، بلاتکلیفی در پارکینگ‌های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در استان وجود نخواهد داشت ومسئولان مربوطه باید به درستی حفاظت و حمایت از اموال و مالکیت اشخاص را دنبال دارند.

عبدالهی با اعلان عمومی به مالکین وسایل نقلیه نگهداری شده در پارکینگ‌ها افزود: مالکینی که در مهلت اعلان عمومی برای تعیین تکلیف وسیله نقلیه خویش به فراجا مراجع کنند از تخفیف‌های ویژه جهت پرداخت هزینه نگهداری برخوردار خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برخی از مصوبات ساماندهی پارکینگ آرادان گفت: افتتاح یک پارکینگ مجزا ظرف مهلت سه ماه آینده توسط فراجا، تفکیک و چینش وسایل نقلیه رسوبی وغیر رسوبی، افزایش تجهیزات امنیت محیط، بکارگیری متصدی صالح برای پارکینگ و شناسایی مالکین و مشخصات کلیه وسایل موتوری توقیف شده برای اتخاذ تصمیم قانونی در دادگاه اصل ۴۹ قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفت.

عبدالهی تأکید کرد: توقیف وسایل نقلیه نباید خلاف قوانین و مقررات انجام شود و صرفاً برابر دستور مقام قضایی باشد.

 در این بازدید‌ها دادستان مرکز استان، رئیس پلیس راهور استان، مدیران اجرایی استانی در نهاد‌های مربوطه اعم از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مسئولین قضایی، اجرایی و انتظامی و راهور شهرستان، رئیس کل دادگستری استان سمنان را همراهی کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *