نباید امنیت و سلامت انتخابات توسط دشمنان خدشه‌دار شود

9:14 - 02 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۸۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نباید امنیت و سلامت انتخابات توسط دشمنان خدشه‌دار شود
رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید بر اینکه باید سازوکار‌های انتخابات برای مردم تبیین شود گفت: نباید اجازه داد امنیت و سلامت انتخابات توسط معاندین، فریب‌خوردگان و دشمنان ملت خدشه‌دار شود.

خبرگزاری میزان_نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان قم با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات، مدیر کل بازرسی، دادستان عمومی و انقلاب، معاون استاندار، مدیرکل صدا و سیما، فرمانده انتظامی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، فرماندار قم و دیگر مدیران ارشد دستگاه‌های استان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی و رئیس کل داگستری استان قم اظهار کرد: باید سازوکار‌های انتخابات برای مردم تبیین شود و تمام راهکار‌ها و تجربیات دوره‌های قبل در زمینه تخلفات و جرائم انتخاباتی مورد بررسی قرار گیرد.  

وی از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی انتخابات استان خواست با تشکیل کمیته‌ای ویژه برای پیشگیری از تخلفات اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان قم همچنین از تشکیل جلسات مختلف برای نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نامزد‌ها تذکرات لازم در زمینه پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به شعار مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تاکید کرد: در کشور تقریبا هر ۲ سال یک‌بار انتخابات برگزار می‌شود که این نشان دهنده نعمت بزرگ امنیت در کشور است و نباید اجازه داد امنیت و سلامت انتخابات توسط معاندین، فریب‌خوردگان و دشمنان ملت خدشه‌دار شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری در پایان ابراز امیدواری کرد با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال‌جاری  به بهترین شکل و با کمترین مشکلات برگزار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *