مدیرکل زندان‌های فارس: فراگیران دوره تربیت مدیر زندان، در بروز رسانی مستمر علم و تخصص خود کوشا باشند

22:33 - 28 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۲۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرکل زندان‌های فارس: فراگیران دوره تربیت مدیر زندان، در بروز رسانی مستمر علم و تخصص خود کوشا باشند
مدیرکل زندان‌های فارس گفت: با توجه به حساسیت کار زندانبانی همواره باید علم، تخصص، مهارت و دانش خود در تمام محور‌های علوم انسانی و اصلاح و تربیت مجرمان و کار با انسان‌ها را افزایش داد.

خبرگزاری میزان - پس از سه هفته، اولین پودمان از دوره آموزش جامع تربیت مدیر زندان که با حضور ۲۵ فراگیر از ۶ استان کشور (خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، بوشهر، اصفهان و فارس) به میزبانی مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۴ سازمان زندان‌ها در شیراز در حال برگزاری بود به پایان رسید. 

اسحاق ابراهیمی در آیین اختتامیه این پودمان با بیان اینکه شجاعت و مسئولیت پذیری فراگیران حاضر در این دوره‌ها که بصورت همزمان در چهار استان کشور در حال برگزاری است جای تحسین و تقدیر دارد گفت: توصیه اکید من به برگزارکنندگان این پودمان در شیراز این بوده که از همه امکانات بالاترین استفاده را بمنظور تکریم همکاران در این دوره آموزشی داشته باشند، زیرا ما توجه و تکریم همکاران در تمام بخش‌های خدمت در سنگر اصلاح و تربیت را وظیفه و رسالت خود می‌دانیم.

مدیرکل زندان‌های فارس افزود: کار در زندان با سایر مشاغل بسیار متفاوت است، زیرا رسالت ما در سنگر اصلاح و تربیت نگهداری و اصلاح و تربیت انسان‌هاست، افرادی که به خطا رفته‌اند و باید از همه امکانات استفاده کنیم تا آنان به راه راست و زندگی مورد پذیرش آحاد جامعه برگشته و برای خود و جامعه فردی مفید و شهروند تابع قانون باشد.

وی تصریح داشت: با توجه به حساسیت کار زندانبانی و همچنین با استناد به روایت اطلب العلم من المهد الی اللحد، توجه داشته باشید که همواره باید علم، تخصص، مهارت و دانش خود در تمام محور‌های علوم انسانی و اصلاح و تربیت مجرمان و کار با انسان‌ها را افزایش دهید.

اسحاق ابراهیمی خاطر نشان کرد: این رویداد ارزشمند به واسطه توجه ریاست سازمان زندان‌های کشور به برنامه‌های ابلاغی تحولی و تعالی محور ریاست معزز قوه قضاییه و در راستای به منصه ظهور رساندن مدیریت علمی زندان‌ها بر اساس دانایی محوری انجام پذیرفته و لازم است شما عزیزان که از این پس در بانک اطلاعاتی مدیریت زندان‌ها ثبت می‌شوید، با صبر و اتکا به علم و دانش و دانایی، خود را آماده پذیرش مسئولیت و انجام رسالت خطیر محوله نمایید.

مدیرکل زندان‌های فارس در خاتمه از عوامل برگزاری این دوره به ویژه سرکار خانم اکبرپور رئیس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۴ زندان‌های کشور به مرکزیت شیراز و همکارانشان و همچنین مهدی رحیمی رئیس دفتر معاونت سلامت اداره کل و مجری امور پشتیبانی تدارکات و رفاهیات این دوره آموزشی و دیگر دست‌اندرکاران تقدیر نمود.

گفتنی است در ادامه این آیین مدیر کل زندان‌های استان ضمن دیدار صمیمانه با یکایک فراگیران حاضر، به آنان لوح و هدایایی به رسم یادبود تقدیم داشت.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *