رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون منابع انسانی قوه قضاییه از روند برگزاری اولین دوره کارآموزان قضایی استان آذربایجان غربی بازدید کرد

12:44 - 27 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۰۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون منابع انسانی قوه قضاییه از روند برگزاری اولین دوره کارآموزان قضایی استان آذربایجان غربی بازدید کرد
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند برگزاری اولین دوره کارآموزان قضایی مرکز استان آذربایجان غربی به‌صورت میدانی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- محمد باقر الفت در جریان بازدید از روند برگزاری اولین دوره کارآموزان قضایی مرکز استان آذربایجان غربی در دانشگاه سراسری ارومیه، با تشریح سیاست‌های آموزشی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، عنوان کرد: وظیفه تربیت و آموزش کارآموزان قضایی به استان‌های برخوردار از امکانات و بنیه علمی لازم محول شده است و از جمله استان‌هایی که این ماموریت را با مدیریت بسیار مطلوب بر عهده گرفتند، استان آذربایجان غربی است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: این اقدام هم در جهت ارتقای سطح علمی قضات موثر است که به آمادگی کارآموزان قضایی نیز کمک می‌کند تا در استان محل خدمت خود، با بوم و فرهنگ استان‌های مورد نظر آشنا شوند.

الفت ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مقدمات اولین دوره کارآموزان قضایی مرکز استان آذربایجان غربی؛ به‌ویژه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مدیریت دانشگاه سراسری ارومیه اذعان کرد: این اقدام بی‌نظیر و مدبرانه قطعا محصول اتاق فکر، تعامل، همکاری و هم‌افزایی دستگاه قضایی در استان و مدیریت دانشگاه سراسری ارومیه در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش قضایی است. 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اظهار امیدوراری از برپایی مقدمات این دوره گفت: امیدواریم با انجام این امور بهترین نیرو‌ها به عرصه قضا ورود کنند تا خیر و برکات این اقدامات متوجه ملت ایران، سبب توسعه کشور و ارتقای میزان اعتماد عمومی به دستگاه قضایی شود.

وی همچنین افزود: برنامه ریزی این اقدامات می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌های کشور شود. جذب و بومی‌گزینی نیرو‌ها در دستور کار معاونت منابع انسانی قوه قضاییه است و امیدواریم تا پایان سال نیازمندی‌های استان را از حیث نیروی جدیدالورود مرتفع کنیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *